in

TikTok-მა, ჟესტური ენის პოპულარიზაციისთვის, კამპანია წამოიწყო

TikTok-ის გამოწვევები ძალიან პოპულარულია. მას ადამიანები მილიარდობით ვიდეოში იმეორებენ. პლატფორმის სწორედ ეს უნიკალურობა გამოიყენა TikTok-მა ჟესტური ენის საბაზისო დონეზე შესწავლის წასახალისებლად. პოპულარულმა ადამიანებმა მონაწილეობა მიიღეს გამოწვევის შესახებ ინფორმაციის გავრცელებაში. მათი თქმით, ჟესტური ენის შესწავლით შუა აღმოსავლეთისა და ჩრდილოეთ აფრიკის იმ 20 მლნ ადამიანს დავეხმარებით კომუნიკაციაში, რომლებსაც სმენის დაქვეითების ან არქონის პრობლემა აქვთ. ამგვარად, TikTok ინკლუზიურ პლატფორმადაც იქცა. კამპანიაზე სააგენტომ VMLY&R, United Arab Emirates იმუშავა. შედეგად, აპლიკაცია დამატებით 28,000-ჯერ ჩამოიტვირთა, ვიდეომ 130 მლნ ნახვა დააგროვა, წვრომა კი 180 მლნ-იან აუდიტორიაზე ჰქონდა.

 

„ჰაჯიმე“, ანუ საბრძოლო ხელოვნება მარკეტინგის ენაზე – ქართული სააგენტო იაპონური საწყისით

რონალდუს ეფექტი: კოკა-კოლას აქციების ფასი ყოველდღიურად იკლებს