in

TikTok-ის ახალი ფილტრი ბრენდის უსაფრთხოებას ემსახურება

veon
veon

TikTok-მა ბრენდის უსაფრთხოებისადმი ერთგულება კიდევ უფრო გაზარდა, რაც რეკლამის განმთავსებლებისთვის ინვენტარის ფილტრის გამოშვებით გამოიხატა. ფუნქცია ბრენდებს საშუალებას აძლევს, ფართო სპექტრიდან თავად აირჩიონ, სად განთავსდება მათი კონტენტი… მაგალითად, შესაძლოა, მეგობრულ ბრენდს არ სურდეს, კომედიური შინაარსის გვერდით აღმოჩნდეს თავისი კონტენტი.

ახალი ფილტრი, რომელიც ჩაშენებულია პირდაპირ რეკლამის არსებულ მენეჯერში, რეკლამის განმთავსებლებს ვიდეო ინვენტარის სამ დონეზე აძლევს წვდომას. ეს დონეები, რომლებიც მითითებულია პასუხისმგებელი მედიის გლობალური ალიანსის (Garm) შინაარსის განმარტებებში, შემდეგ იყოფა „სრულ“, „სტანდარტულ“ და „შეზღუდულ“ ინვენტარის „აუზებად“.

რობ რაკოვიცი, გლობალური ინიციატივის ლიდერი Garm-ში, განმარტავს: „ბრენდის უსაფრთხოებისა და ციფრულ რეკლამაში ვარგისიანობის სწრაფი განვითარებით, უფრო მნიშვნელოვანია, ვიდრე ოდესმე, რომ პლატფორმებმა არა მხოლოდ შექმნან უსაფრთხო გარემო რეკლამის განმთავსებლებისთვის, არამედ უზრუნველყონ ეფექტური შემარბილებელი გადაწყვეტილებები“. 

რობოტი მტვერსასრუტი – შენ ისვენებ, ის ასუფთავებს სახლს

როგორ შევქმნათ კარგი კონტენტი Instagram-ისთვის?