Timberland, 2025 წლამდე, 50 მილიონი ხის დარგვას აპირებს. კომპანიის ხელმძღვანელობას იმედი აქვს, რომ ეკოლოგიაზე ზრუნვის ასეთი მასშტაბური მიზნები, მათ, კონკურენტი ბრენდებისგან გამოარჩევს.
Timberland-მა, 2001 წლიდან დღემდე, უკვე დარგო 10 მილიონზე მეტი ხე. ახლა აპირებს, კიდევ უფრო გააქტიურდეს და კამპანიას გარემოს დამცველ 10 ორგანიზაციასთან ერთად აგრძელებს. ბრენდი ხეებს, აშშ-ში, ჰაიტიზე, დომინიკის რესპუბლიკაში, ტანზანიასა და მალიში დარგავს. “Nature Needs Heroes” (ბუნებას გმირები სჭირდება) – ეს კი მთავარი გზავნილი იქნება.
როგორც გამოცემა The Drum წერს, დეტალებს, ამ ინიციატივაზე, მსოფლიო, ბეჭდურ და ციფრულ მედიაში, ტელევიზიით, გარე რეკლამასა თუ სოციალურ ქსელებში, პიარ და მარკეტინგული კამპანიით შეიტყობს. Timberland-ს, დასახული მიზნის განხორციელებაში, გარემოს დამცველი „ინფლუენსერების“ დახმარების იმედიც აქვს.