8
Oct
2014

“შავით შავზე შავში” – JWT-ის ექსპერიმენტი

8 Oct 2014



Tim Hortons-მა შავი ყავის ახალი მოხალვის მეთოდის სარეკლამო კამპანია წამოიწყო. სარეკლამო კამპანია კანადურმა სააგენტო JWT-მ გააკეთა. მათ უცნაური და “შემაშფოთებელი” აქცია წამოიწყეს.

კრეატორებმა შავი შენობა შექმნეს, რომელიც შეშლილის ფანტაზიას გავდა, ვიდრე სავაჭრო ობიექტს. ყველაფერი აბსოლუტურად შავად შეღებეს: კედლები, სკამები, ბარი, მანქანები და ა.შ. ის, ვინც დაინტერესდებოდა რა ხდებოდა შავ შენობაში აბსოლუტურ სიბნელეში შედიოდა, მიმტანები ღამის ხედვის რეჟიმის სათვალეებით დადიოდნენ და მთელი მომსახურეობა ღამის რეჟიმში ხდებოდა.

 

განხილვა