in

თინათინ სტამბოლიშვილი – GPI Holding (Spotlght 2014)

როდის, როგორ და რატომ გაჩნდა MR.Rex-ის შექმნის იდეა, ვინ მუშაობდა პროექტზე და რა ამოცანა იდგა კომპანიის წინაშე. თინათინ სტამბოლიშვილი GPI Holding-ის მარკეტინგის დეპარტამენტის უფროსი.

თემა: “ძაღლური ინტუიცია”

 

სპოტლაითი ქართულ მარკეტინგული ღონისძიებაა და ის 2013 წელს პირველად ჩატარდა საქართველოში. ორგანიზატორი Marketer.ge

ნახე ყველა ვიდეო: http://www.marketer.ge/spotlight/

მეტი სიგრილე,სიგიჟე და თავისუფლება თბილისის ქუჩებში ანუ მეტი პოპი

5 ივლისს ბათუმს პოპულარული უკრაინელი შემსრულებელი ИВАН ДОРН ეწვევა!!!