in ,

„ფრთხილად: შიგნით ემოციური ბარგია“ – Tinder-ის კამპანია

Tinder-მა მუმბაიში წამოიწყო კამპანია, რომელიც ბრენდინგსა და ფსიქოთერაპიას შორის საზღვარს შლის. კომპანიამ ქალაქის ქუჩებში გაუშვა “ex-press disposal truck” – სპეციალური ტრანსპორტი, რომელიც გულგატეხილებს ემოციური ტვირთისგან განთავისუფლების უნიკალურ შესაძლებლობას სთავაზობს.

ავტომობილზე გამოკრული „ფრთხილად: შიგნით ემოციური ბარგია“ ნაწერი მარტო სახალისო სლოგანი არ არის – იგი სიმბოლურად ასახავს იმ ფსიქოლოგიურ პროცესს, რომელსაც ყოფილ ურთიერთობებში „გაჭედილი“ ადამიანები გადიან.

კამპანიის ფარგლებში, მონაწილეებს შეუძლიათ ფიზიკურად გადაყარონ წარსული ურთიერთობების ატრიბუტები. ძველი სიყვარულის წერილებით დაწყებული, ყოფილის ტანსაცმლით, ნოსტალგიური პლეილისტებითა და სუვენირებით დამთავრებული – ყველაფერი, რაც მტკივნეულ მეხსიერებებს იწვევს, შეიძლება „სიმბოლურად გადაყარო“ და გათავისუფლება იგრძნო.

კამპანიამ მყისვე მოიცვა ინტერნეტ სივრცე. მომხმარებლებმა დაიწყეს მანქანის ვიდეოებისა და ფოტოების მასობრივი გაზიარება სოციალურ მედიაში. სოციალური მედიის კომენტარები თავისთავად გახდა გასართობი კონტენტი.

Tinder-ის დაკვეთით ჩატარებულმა კვლევამ ღრმა კულტურული ცვლილებები გამოავლინა – 18-25 წლის 82% მარტოხელა პრიორიტეტად მიიჩნევს ფსიქიკურ ჯანმრთელობას ურთიერთობებში, ხოლო 77% კრიტიკულად აფასებს თვითზრუნვასა და პიროვნულ საზღვრებს. ეს მონაცემები ფუნდამენტურ ტრანსფორმაციაზე მეტყველებს – ახალგაზრდა ინდოელები ხელახლა განსაზღვრავენ სიყვარულისა და გულგატეხის მიმართ დამოკიდებულებას და აქტიურ ფსიქოლოგიურ მიდგომას ირჩევენ.

წყარო: mashable

ChatGPT-ის 4 პარამეტრი, რომლებიც უნდა შეცვალოთ

Volvo-მ ჭკვიანი ფუნქციებით ინოვაციური უსაფრთხოების ღვედი შექმნა