Tinder-მა 15-წამიანი რეკლამები გამოუშვა, რომლებიც გაცნობის აპლიკაციის უსასრულო შესაძლებლობებზე მიუთითებს — აქ ყველაფერია, მოულოდნელად დაწყებული სასიამოვნო ურთიერთობები თუ ზაფხულის ხანგრძლივი რომანტიკა.
ვიდეორგოლები „It Starts With Swipe“-ის უახლეს გამოშვებას წარმოადგენს — ეს არის ზეტ თაობაზე ორიენტირებული კამპანია, რომელიც მიმდინარე წლის დასაწყისში ამოქმედდა. სამივე რეკლამა იმ გამოცდილების ხაგზასმას ემსახურება, რომელსაც ახალგაზრდები ტინდერზე იღებენ. „ამ გლობალური კამპანიის ცენტრში შესაძლებლობები დგას: იქნება ეს ერთი ღამის ურთიერთობა, საზაფხულო რომანი თუ უფრო ხანგრძლივი კავშირი. ჩვენი პლატფორმა გაბედულ ცვლილებას ასახავს, თუ როგორ უახლოვდება ახალგაზრდული კულტურა გაცნობის აპლიკაციას“.