in

Tinder-ში ვაკანსიაა! — პირველი აპრილის ხუმრობა

BOG
BOG

ტყუილების საერთაშორისო დღე კომპანიებს სულაც არ დაუტოვებიათ უყურადღებოდ, თუმცა მომხმარებლების გაღიმების გარდა, სხვა მიზნებიც დაისახეს… იკეამ თუ უხილავი კოლექცია გამოუშვა და შეგვახსენა, რა არეულობას გვაშორებს თავიდან თავისივე ავეჯით, Tinder-ში გადაწყვიტეს, ვაკანსია გამოეცხადებინათ Ghost Hunting-ის VP-ის პოზიციაზე და ასე შეხვედრების ეტიკეტისთვისაც ხელახლა გადაეხედათ. რას ნიშნავს ეს? კამპანიაში Ghosting-თან, ერთ-ერთ ყველაზე ცნობილ დილემასთან გამკლავება გადაწყვიტეს — როცა ვიღაც გწერთ და მოულოდნელად უჩინარი ხდება…

ამიტომ, ტინდერის ვიდეოში კომპანიის ვითომ ხელმძღვანელი აპლიკანტებს იხმობს, რომლებიც მზად არიან, ეს საკითხი შეისწავლონ და გაიგონ, რატომ ხდება ასე:

ყველაფერი კი ხუმრობაა, მაგრამ ასე Tinder შეგვახსენებს, რომ შეხვედრებისა და ადამიანების გაცნობის სამყაროში მთავარი კომუნიკაცია და სიახლოვეა.

კამპანიაზე Movers+Shakers-ის შემოქმედებითმა სააგენტომ იმუშავა. 

კამპანია ხელოვანებისთვის – კლიმატის ცვლილებისა და ენერგოეფექტურობის თემაზე ნამუშევრების შესაქმნელად

თიბისის კამპანია: სარეკლამო ბანერების ახალი სიცოცხლე