ვალენტინობის აღნიშვნა Gucci-მ ყველაზე გულწრფელი ფორმით გადაწყვიტა… ამისთვის კი შემოქმედებითმა ხელმძღვანელმა საბატო დე სარნომ ფოტოგრაფ ტინა ბარნის მიმართა და Together for Valentine’s Day-ის კამპანია შემოგვთავაზა სერიებით, რომლებშიც ნამდვილი ოჯახებისა და წყვილების ყოველდღიური მომენტებია ასახული. სულ ექვსი სერიაა, 15-30 წამამდე ხანგრძლივობის, თუმცა საკმარისი იმისათვის, რომ უნიკალური სიყვარულის ენის თანაზიარი გაგვხადოს.
კამპანიაზე Gucci Creative Team-მა იმუშავა, დანარჩენი კი თავად ნახეთ: