in

ნამდვილი სიყვარულის ისტორიები Gucci-ის ვალენტინობის კამპანიაში

ვალენტინობის აღნიშვნა Gucci-მ ყველაზე გულწრფელი ფორმით გადაწყვიტა… ამისთვის კი შემოქმედებითმა ხელმძღვანელმა საბატო დე სარნომ ფოტოგრაფ ტინა ბარნის მიმართა და Together for Valentine’s Day-ის კამპანია შემოგვთავაზა სერიებით, რომლებშიც ნამდვილი ოჯახებისა და წყვილების ყოველდღიური მომენტებია ასახული. სულ ექვსი სერიაა, 15-30 წამამდე ხანგრძლივობის, თუმცა საკმარისი იმისათვის, რომ უნიკალური სიყვარულის ენის თანაზიარი გაგვხადოს.

BOG

კამპანიაზე Gucci Creative Team-მა იმუშავა, დანარჩენი კი თავად ნახეთ:

ფინანსური განათლების ხელშეწყობის მიზნით შექმნილი „სხვა სამყარო“ sCoolApp-ში მეორე სეზონით დაბრუნდა

ჰალუცინაციის ფსიქოლოგია: რატომ „ვხედავთ“ არარსებულს?