in

საუკეთესო ხელსაწყოები Landing Page-ის შესაქმნელად

ეფექტური ლენდინგ გვერდის შექმნას უამრავი დეტალი ესაჭიროება: პრაქტიკა, ტესტირება, ანალიტიკა, დიზაინის უნარები, SEO და სხვა. ლენდინგ გვერდის შესაქმნელად, ინტერნეტში ბევრნაირი ხელსაწყოს პოვნაა შესაძლებელი. განვიხილოთ რამდენიმე მათგანი.

Unbounce

Unbounce არის ერთ-ერთი ყველაზე ცნობილი ხელსაწყო ლენდინგ გვერდის შესაქმნელად. ეს იყო ერთ-ერთი პირველი ვებსერვისი, რომელიც საშუალებას აძლევდა ადამიანებს შეექმნათ და შეემოწმებინათ ლენდინგ გვერდები, IT დეპარტამენტზე დამოკიდებულების გარეშე. მისი გაშვება თვეში $74-99 დაგიჯდებათ. პლატფორმას 20,000-მდე უნიკალუტი ვიზიტორი ჰყავს ყოველთვიურად. მისი ოპტიმიზაცია $109-145 დაგიჯდებათ ყოველთვიურად.

Instapage

Instapage ცოტათი განსხვავდება ლენდინგ გვერდის ტიპური კრეატორისგან. მას მოჰყვება სხვადასხვა შაბლონი, განსხვავებული ფუნქციონალით და შემუშავებულია შემოსული ვიზიტორების მიხედვით. შეგიძლიათ რეალურ დროში გაეცნოთ ანალიტიკას, მარტივად შეარჩიოთ ქოფის უკეთესი ვერსია, თვალი ადევნოთ სხვადასხვა სახის კონვერტაციას. თანაც, თავსებადია ისეთ პლატფორმებთან, როგორებიცაა: Google Analytics, Mouseflow, CrazyEgg, Mailchimp, Aweber, Constant Contact, Facebook, Google+, Twitter, Zoho და მრავალი სხვა. პირველისგან განსხვავებით, Instapage ცოტა ძვირი სიამოვნებაა და ის თვეში $199-299 დაგიჯდებათ.

Launchrock

ეს პლატფორმა მრავალფეროვან ფუნქციონალს მოიცავს, რაც მომხმარებლებს უბიძგებს გაუზიარონ გვერდი სხვებს. Launchrock მოიცავს საბაზისო ანალიტიკას და თქვენი საკუთარი დომენის სახელის ან Launchrock-ის ბრენდირებული ქვედომენის (yoursite.launchrock.com) გამოყენების შესაძლებლობას. ასევე, შეგიძლიათ გვერდის მორგება ჩაშენებული HTML/CSS რედაქტორის საშუალებით, თუ იცით როგორ გააკეთოთ კოდი. Launchrock თვეში $29 დაგიჯდებათ.

ლენდინგ გვერდის შესაქმნელად არაერთი ხელსაწყოა, თუმცა ზოგიერთი მათგანი ტესტირებასა და მონიტორინგსაც მოიცავს. ვნახოთ, რომელია ასეთი პლატფორმები:

Optimizely

თუკი ახლა იწყებთ ლენდინგ გვერდის შექმნას და ცდილობთ ეტაპობრივად დაიხვეწოთ, ეს პლატფორმა გამოგადგებათ. Optimizely გაძლევთ საშუალებას ჩაატაროთ შეუზღუდავი რაოდენობის ტესტები და ასევე, განახორციელოთ მობილური ტესტირება და პერსონალიზება. ლენდინგ გვერდი შეგიძლიათ დაარედაქტიროთ გაშვების დროს. პლატფორმას აქვს ინდივიდუალური საფასო პოლიტიკა.

CrazyEgg

CrazyEgg დაგეხმარებათ უკეთ გაიგოთ, როგორ ურთიერთობენ თქვენი ვებსაიტის ვიზიტორები თქვენს ლენდინგ გვერდებთან. პლატფორმა გაძლევთ ყველაფერს ერთიანად, რათა ნახოთ, სად არიან თქვენი ვიზიტორები ჩართულები თქვენს გვერდებთან (და სად შეგიძლიათ გააუმჯობესოთ ეს ჩართულობა). ფასი $29-დან იწყება.

Hubspot

პლატფორმა მოქნილ ელემენტებს გთავაზობთ, რითაც შეძლებთ ლენდინგ გვერდი მომხმარებლების საჭიროებებს მოარგოთ. მისი დახმარებით შეიმუშავებთ ალტერნატიულ სეგმენტებს თქვენ მიერ შექმნილი „პერსონისთვის“ — გაზრდით ჩართულობას და კონვერტაციის მაჩვენებლებს. Hubspot-ის სერვისები მნიშვნელოვნად ძვირია – ფასი $800-დან იწყება. გონიერი სეგმენტირების გარდა, Hubspot ასევე გთავაზობთ სხვა სივრციდან გადმოიტანოთ ლენდინგ გვერდის ფორმა. ამ ყველაფრის გარდა, მას აქვს ანალიტიკა, ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგი, SEO და სხვა ფუნქციები.

VWO

VWO-ს აქვს მრავალვარიანტული ტესტირება. ის ასევე გთავაზობთ ქცევის თარგეთირებას და გამოყენებადობის ტესტირებას სითბოს რუკებთან ერთად. ასე რომ, თქვენ შეგიძლიათ ზუსტად ნახოთ, თუ როგორ ურთიერთობენ თქვენი ვიზიტორები თქვენს ლენდინგ გვერდებთან და შესაბამისად განახორციელოთ ცვლილებები. პლატფორმის ყველაზე დაბალი ხელმისაწვდომი პაკეტი $480-დან იწყება თვეში. მიუხედავად ამისა, ეს კარგი ინვესტიციაა ამ ტიპის სერვისისთვის.

Ion

პლატფორმა საშუალებას გაძლევთ შექმნათ მრავალგვერდიანი მიკროსაიტები, ჩართულობის სხვადასხვა წერტილები და სრულიად მასშტაბირებადი ვარიანტები სხვადასხვა დინამიკური კონფიგურირებადი ვარიანტებით. ლენდინგ გვერდების ოფიციალურ გახსნამდე, კარგი იდეაა მიიღოთ უკუკავშირი და პირველი შთაბეჭდილებები, არა მხოლოდ თქვენი მარკეტინგის ან დიზაინის გუნდისგან, არამედ რეალური, რეალური ადამიანებისგან, რომლებიც პირველად გამოიყენებენ თქვენს საიტს.

წყარო: quicksprout

„პორშე ცენტრი თბილისმა“ წლის პირველი ნახევარი გაყიდვების რეკორდული მაჩვენებლებით დახურა

Mammut – 160-წლიანი ისტორია, თოკების წარმოებიდან სალაშქრო ბრენდამდე