in

Touch.Point-ის სრული პროგრამა მზად არის

სულ რამდენიმე დღეში 14 ივნისს წლის მთავარი საერთაშორისო მარტექ ფესტივალი – Touch.Point გაიმართება. სრული პროგრამა უკვე ცნობილია:

თუ მარკეტინგის სფეროში ხარ და ეძებ სწრაფ გზას პროფესიული ზრდისთვის, ახალი კონტაქტებისთვის, უბრალოდ ინსპირაციისთვის, გირჩევ, არ გამოტოვო, ეს ერთდღიანი თავგადასავალი.

ფესტივალი გააერთიანებს 2 სცენას, 20-ზე მეტ სესიას, ქინოთ პრეზენტაციებს, პანელურ დისკუსიებს. სპიკერებს შორის არიან ლიდერი პროფესიონალები Spotify, Meta, Google, Volvo Cars, DAVID Madrid. NETFLIX, PUMA, Nike-ის კამპანიების კრეატიული დირექტორი, კალიფორნიული სტარტაპ Copysight AI-ის დამფუძნებელი,  სოცმედია კომუნიკაციის დედად წოდებული – Dot Lung, Setanta-ს საერთაშორისო გაყიდვების დირექტორი, Maretech Institute-ის დამფუძნებელი და ბევრი სხვა. 

4 ვორკშოპი იქნება წარმოდგენილი დღის განმავლობაში: 

  • Martech or Crash: Why Your AI is Doomed Without the Right Stack 
  • Mastering Reels: Creating Video Content on Your Phone
  • Compressing the creative pipeline – from challenge to execution in 90 minutes.
  • Pathfinder: Your Interactive Go-To-Market Mapping Session 

ფესტივალის ნაწილია სტარტაპ შოუქეისი, რომელიც 7 მოწინავე მარტექ სტარტაპს გაგაცნობს. საშუალება გექნება, მათ დამფუძნებლებს ადგილზე გაესაუბრო და სრული ინფორმაცია მიიღო პროდუქტზე. 

დღის ბოლოს დიდ ეკრანზე ერთად ვუყურებთ EURO24-ის გახნას და პირველ მატჩს. ამ ნაწილში ყველა დელეგატს ექნება საშუალება ფესტივალზე +3 მეგობარი დაპატიჟოს და მათთან ერთად იზეიმოს ისტორიული საფეხბურთო მოვლენის დაწყება. 

შევხვდებით Touch.Point-ზე!

[პარტნიორის კონტენტი]

Visa საქართველოში ZEG ფესტივალის პარტნიორი და ციფრული შემოქმედების მხარდამჭერია

თბილისში ვოლვოს ახალი ინსტალაციები გამოჩნდა