in

რა თემებზე იქნება საუბარი, 28-29 ნოემბერს, Touch-ის კონფერენციაზე?

Touch – Digital Summit საერთაშორისო სამიტია ბიზნესისა და ტექნოლოგიების შესახებ, რომელიც თბილისში უკვე მეხუთედ იმართება. 28-29 ნოემბერს, დამსწრეებს შესაძლებლობა ექნებათ მოუსმინონ სემინარებს და მონაწილეობა მიიღონ ვორკშოპებში, ონლაინ ნეთვორქინგში და გაეცნონ პრეზენტაციებს ინდუსტრიების შესახებ.

კონფერენცია იყოფა ორ მთავარ ნაწილად:

1. სემინარები და ვორკშოპები
2. ბიზნეს შეხვედრები

ამ გზით, მონაწილეებს შეუძლიათ არამხოლოდ ისწავლონ ერთმანეთისგან, არამედ დაუკავშირდნენ სხვა დამსწრეებს სხვადასხვა ქვეყნებიდან და ინდუსტრიებიდან.

სპიკერები წარმოადგენენ სხვადასხვა ინოვაციურ კომპანიებს მთელი მსოფლიოს მასშტაბით: Magic Leap (უნიკალური AR ტექნოლოგია ბიზნესისთვის), Deloitte US, Salesforce, HubSpot, Rotten Tomatoes, InVision, E-Dublin, Pipedrive, Wolt Georgia, Aligned Research Group და მრავალი სხვა. სპიკერების სრული სია: https://touch.ge/summit/speakers

28-29 ნოემბრის Digital Summit 20 მოიცავს შემდეგ თემებს:

– საუკეთესო ინსტრუმენტები უკეთესი ციფრული მარკეტინგისთვის

– როგორ გამოვიყენოთ ემოციურ-გამომწვევი მასალა უფრო მაღალი CTR- ების მისაღებად

– როგორ ვუხელმძღვანელოთ დამანგრეველ ინოვაციებს: აზროვნება, შესაძლებლობები და ინსტრუმენტები

– თანამშრომლობა საწარმოს კლიენტებთან და მთავრობასთან

– ბიზნესის შეცვლა ბაზრის საჭიროებების გათვალისწინებით

– B2B ციფრული მარკეტინგის მდგომარეობა პოსტ-COVID სამყაროში

– DTC მედია, როგორც გამოქვეყნების ნათელი წერტილი

– შემოსავლის მიმართ მოგზაურობა საუკეთესო მომხმარებლის გამოცდილებით

– CX: რჩევები და ხაფანგები, რომ გახდეთ მომხმარებელზე ორიენტირებული

– შპაგატში ჩაჯდომის დაუფლება ვან დამთან ერთად და მედიის ჩართულობის მაქსიმიზაცია

– როგორ შეუძლია ხელოვნურ ინტელექტს მარკეტინგის მცდელობების ოპტიმიზაცია

– როგორ გავზარდოთ გაყიდვები ონლაინ საზოგადოების საშუალებით

– ერთი დღე როგორც გამყიდველი HubSpot-ზე

– სტრატეგიული სოც. მედიის საზოგადოების შენების პრაქტიკული სახელმძღვანელო

– ქცევითი დიზაინი და მომხმარებლის ჩართულობა

– ღონისძიებების ციფრული სტრატეგიის ლოკალიზაცია

– AppsFlyer: მომხმარებელზე ორიენტირებული ანალიტიკა

– ექსპერიმენტაციის მნიშვნელოვანება

და მრავალი სამეწარმეო/საბიზნესო ამბები.

ვინ უნდა დაესწროს?

სხვადასხვა ინდუსტრიის და კომპანიის წამყვანი მენეჯერები, რომლებიც ცდილობენ გააუმჯობესონ თავიანთი ბიზნესი, დეველოპერები, მარკეტერები და საზოგადოებასთან ურთიერთობის სპეციალისტები, დიზაინერები, სტუდენტები, ინოვატორები და მაძიებლები.

მონაწილეებს შეუძლიათ დაესწრონ ყველა აქტივობას სახლიდან, ღონისძიების ერთი უნიკალური პროგრამის გამოყენებით, რაც მათ საშუალებას მისცემს მოუსმინონ გამოსვლებს, დისკუსიებს და ონლაინ შეხვდნენ სხვა დამსწრეებსა და სპიკერებს.

ბილეთების გაყიდვა ახლა შესაძლებელია ვებგვერდზე – touch.ge/summit/tickets 

ბილეთის მფლობელები პროგრამაზე წვდომას მიიღებენ ელ. ფოსტით.

კონფერენციის მხარდამჭერები არიან: Onesoul.io, საქართველოს ინოვაციების და ტექნოლოგიების სააგენტო (GITA), საქართველოს ბანკის ბიზნესი და Aligned Research Group, აგრეთვე მრავალი პარტნიორი.

მეტი დეტალებისთვის გაყევით ბმულს.

მაღაზია, სადაც არც მოლარეა, არც რიგი, უბრალოდ აიღე, რაც გინდა და გადაიხადე – საქართველოში მაღალტექნოლოგიური სისტემა შეიქმნა

9 „შავი პარასკევი“ Extra-ზე, Mastercard-ისგან