22
ოქტ
2018

ტესტ-დრაივი პირდაპირ ეთერში

22 ოქტ 2018

ავტომწარმოებელმა Toyota, მთელი ჰელსინკი სოციალურ მედიად აქცია. ამგვარად, კომპანიას ახალგაზრდა სეგმენტის ყურადღების მიპყრობა სურდა. მოდელ AYGO-ს პრეზენტაციისთვის, კომპანიამ 2 ინფლუენსერი მიიწვია (influence ქართ. ზემოქმედება). ტესტ-დრაივზე, ინფლუენსერებს “ინსტაგრამის” მაუწყებლობის (Live) ჩართვა შეეძლოთ. თუმცა, “ტოიოტამ” მაუწყებლობა მხოლოდ ინფლუენსერის ინსტაგრამ გვერდით როდი შეზღუდა. პირდაპირი ჩართვის ყურება ქალაქში დამონტაჟებული 45 ბილბორდის საშუალებით იყო შესაძლებელი.

bog qulebi

 

განხილვა