in

Toyota-ს საშობაო რეკლამები ახლო ურთიერთობების მნიშვნელობას გვახსენებს

წელს Toyota-მ ორი სადღესასწაულო რეკლამა გამოუშვა, რათა სხვადასხვა განწყობით მოიზიდოს მომხმარებლები.

პირველი, სახელწოდებით Present From the Past, სარეკლამო სააგენტო Saatchi & Saatchi-ის მიერ შეიქმნა. ეს უკანასკნელი ახალგაზრდა ქალის ამბავს მოგვითხრობს, რომელიც ბებიისგან იღებს საშობაო საჩუქარს — ყუთში ვინტაჟური კამერა და ბებიამისის ფოტოებია, რომლებიც ახალგაზრდობაში გადაიღო. შვილიშვუ=ილი კი გადაწყვეტს, ამ ძველ კადრებს ახალი სიცოცხლე მიანიჭოს.

მეორე ვიდეორგოლი კი, Arrivals, შექმნილია Conill Advertising-ის მიერ. ის არდადეგების დროს აეროპორტის ქაოსურ, მაგრამ შესანიშნავ სცენას ასახავს. ოჯახები და მეგობრები ამ აურზაურში ბედნიერად ეშვებიან, უმკლავდებიან ზამთრის ამინდს თუ სატრანსპორტო დაბრკოლებებს. ეს ყველაფერი კი საყვარელ ადამიანებთან შესახვედრად…

„ყველაზე მნიშვნელოვანი და ეფექტური სტრატეგია დროული დაგეგმარებაა” – Setanta Sports-ის კონტენტის ხელმძღვანელი 14 ქვეყანაში მუშაობის სპეციფიკაზე

Apple-ის ზღაპარში ჯადოსნურმა არსებამ „ხმა დაკარგა“