in

Toyota თბილისის ინოვაციური პროექტი და პირველად გამოყენებული “Leap Motion” ტექნოლოგია

მარკეტერი ექსკლუზიურად წარმოგიდგენთ PM Screen-ის ინოვაციურ პროექტს რომელიც Toyota Centre Tbilisi-სთვის განახორციელეს. პროექტის ავტორებმა “Leap Motion” ტექნოლოგია გამოიყენეს. დამზადდა ავტომობილების 3D მოდელები, შედეგად მომხმარებელს აქვს საშუალება დეტალურად ნახოს ავტომობილი, შეცვალოს ფერი, დაათვალიეროს ინტერიერი, დააყენოს ან მოხსნას სასურველი აქსესუარი. ნახეთ ვიდეო:

www.pmscreen.com

„ფიუზ ჩაის ფერადი მარათონი“

“KFC”-მ ჭკვიანი ყუთებით “პოლაროიდის” ეფექტი გააცოცხლა. ჭამე და დაბეჭდე!