in

დიდი თამაშის განსხვავებული გულშემატკივრები! – Toyota-ს ვიდეორგოლი სუპერთასისთვის

აქეთ სუპერთასი, იქით ზამთრის ოლიმპიური თამაშები – მსხვილი კომპანიებისთვის ყველაზე ხელსაყრელი პერიოდი, სარეკლამო სივრცისთვის კრეატივის ნამდვილი ზეიმი, ხოლო ჩვეულებრივი მაყურებლებისა და გულშემატკივრებისთვის საინტერესო სანახაობების ნამდვილი ფოიერვერკი. ასეთ ვითარებაში თავის ორიგინალურ ვიდეორგოლს გვთავაზობს Toyota. ამ უკანასკნელმა სპეციალურად სუპერთასისთვის სააგენტო Saatchi & Saatchi-სთან ითანამშრომლა. საერთო ინტერესით დაკავშირებული 4 განსხვავებული რელიგიის წარმომადგენელი უშუალო ურთიერთობების კარგი მაგალითია.

 

https://www.youtube.com/watch?v=UrGu6H8t2gU

ერთი “მე” და მილიარდობით უნიკალური “შენ”! – Coca-Cola-ს ემოციური გზავნილი სუპერთასის ვიდეორგოლში

ბიჭი, რომელსაც ვერავინ ამჩნევდა! – სიყვარულის ისტორია Centrepoint-ის ვიდეორგოლში