სადაზღვევო სფეროს რეკლამები, როგორც წესი, ემოციური სთორითელინგით ნაკლებად გამოირჩევა. თუმცა, სულ სხვა შემთხვევაა საერთაშორისო სადაზღვევო კომპანია Travelers-ის რეკლამების სერია. კამპანია, სახელწოდებით “მზრუნველობის ისტორიები” Travelers-მა სააგენტოებთან TBWA\Chiat\Day, New York ერთად შექმნა. კრეატიულ პროცესებში აქტიურად მონაწილეობდა რეჟისორი ლენს აკორდი, რომელიც Nike-ის კანის გრან პრის მფლობელი კამპანიის Dream Cracy შექმნას უძღვებოდა. ვიდეორგოლების სერიაში გადმოცემულია სხვადასხვა ამბავი თბილ ოჯახურ ურთიერთობებზე, რაც ადამიანის ცხოვრებაში ყველაზე მნიშვნელოვანია.