in

ქართული აპლიკაცია „თრაისი“ – მრავალენოვანი ჩატი მყისიერი თარგმნის ფუნქციით

Startauperi
Startauperi

თრაისი​“ კ​ომუნიკაციის​ მ​არტივი​ ​საშუალებაა​, ​რომელიც ტექნოლოგიების დახმარებით,​ ​ე​ნობრივი ბ​არიერისგან მომენტალურად გვათავისუფლებს​. უფრო გარკვევით რომ ავხსნათ, „თრაისი“ აპლიკაციაა ჩ​ატ​, ვ​იდეო​ ​და აუდიო​თარგმნის​ ​ფუნქციით, ანუ ყველასთან გასაგებ ენაზე საუბრის შესაძლებლობით.

„თრაისის​ ი​დეა​​ ​უცხოეთში​ ​სწავლისას წარმოიშვა,​ ​როდესაც​ ჩ​ვენ​, ​უცხოელი​ ​სტუდენტების მხრიდან​, ადვილად​ აღქმადი​ ​და გამოყენებადი​ მრავალენოვანი​ ​საკომუნიკაციო​ ​საშუალების მოთხოვნა დავინახეთ. გარდა ამისა, ი​დეის პროტოტიპის ჩამოყალიბების​ შ​ემდეგ,​ ბაზრის​ ​სხვადასხვა​ ​სექტორში​ მოღვაწე ადამიანებისა​ ​და​ კ​ომპანიების​ მ​ხრიდან მ​ოწონება​ ​და საბოლოო​ პ​როდუქტის ნახვის​ ​სურვილიც დავიმსახურეთ​, ​რის​ შ​ემდეგაც​ ​მუშაობას მთელი ენერგიით შევუდექით, – გვიხსნის ნინო კუდავა, „თრაისის“ თანადამფუძნებელი.

„თრაისთან“ დაკავშირებით, მარკეტერის შეკითხვებს ნინო კუდავა პასუხობს:

M: ნინო, საწყის ეტაპზე სჯობს, ჩვენს მკითხველს „თრაისის“ დამფუძნებლები გავაცნოთ… თქვენ შესახებ გვიამბეთ…
მე​ ​და​ ჩ​ემმა​ მ​თავარმა​ ​თანადამფუძნებელმა,​ ი​ვდით​ ​გაბესკირიამ​ ​უმაღლესი სასწავლებელი​ ა​მერიკაში,​ ნ​იუ-იორკის შტატში დავამთავრეთ. მ​ე​ ე​კონომიკისა​ ​და მათემატიკის​​, ხოლო​ ი​ვდითმა​ – კ​ომპიუტერული მეცნიერებების​ა ​და ეკონომიკის​ ​განხრით​. ​საქართველოში​ ​დაბრუნებისას​ მ​უშაობა​ ​საბანკო სექტორში​ მ​ონაცემთა ბაზების ავტომატიზაციისა და ანალიტიკის​ კ​უთხით გავაგრძელე​, ​ხოლო ივდითმა მუშაობა ნ​იუ​-ორკში​ სამედიცინო ინდუსტრიის ტექნოლოგიური განვითარების მიმართულებით​ ​დაიწყო​.

მას შემდეგ, რაც „თრაისის“ იდეამ გაგვაერთიანა, გადავწყვიტეთ, პროექტის განვითარებაზეც ერთად გვეზრუნა.

M: რა​პრობლემას​ჭრის​თქვენი​აპლიკაცია​და​როგორ​?
ჩვენი მიზანია, ინდივიდებსა და კომპანიებს არსებული ენობრივი ბარიერების გადალახვაში, პროდუქტიულობისა და ოპერატიული ეფექტურობის გაზრდაში დავეხმაროთ. ამიტომაც, გთავაზობთ ღია​, ა​დვილად​ ა​ღქმად​ ​და ინფორმაციული​ კ​უთხით​ ​დაცულ ღრუბლოვან​ ​ტექნოლოგიაზე​ ​დაყრდნობილ​ მ​ობილურ​ ​და​ ვ​ებ​პ​ლატფორმას​, ​რომელიც ჩ​ატ​, ვ​იდეო​ ​და​ ა​უდიო​ ​თარგმნის​ ​ფუნქციას​ მოიცავს​.

„თრაისის“​ კ​ონცეფცია​ ​და​ ​გეზი​ ა​დამიანების​ ც​იფრული​ კ​ომუნიკაციის​ საზღვრების მოხსნა ​და​ ახალი, მრავალენოვანი​ ​საკომუნიკაციო​ ​სერვისების​ ა​დამიანებამდე მიტანა​ა, ​რათა​ მ​ომხმარებელს​ ყოველდღიური ცხოვრება​ ​გავუმარტივოთ​.

ამჟამად, „თრაისი“ მომხმარებელს სთავაზობს უფასო მრავალენოვანი ჩატის ფუნქციონალს, რომელიც ხელმისწვდომია Android და iOS მოწყობილებებზე, – ნინო კუდავა.

M: რა ტექნიკური შრომა ჩაიდო იმისთვის, რომ trice- მა საკუთარი ფუნქცია გამართულად შეასრულოს ?
„თრაისის“ შექმნაში გუნდი გარკვეული პერიოდია, მუშაობს და ყოველდღე დგამს ნაბიჯს ისეთი მნიშვნელოვანი ფუნქციონალის განვითარების კუთხით, როგორიც არის ღრუბლოვანი არქიტექტურის გაუმჯობესება, მონაცემთა ბაზების უსაფრთხოების უზრუნველყოფა და მომხმარებელთან ურთიერთობაში დაგროვილი ინფორმაციის დამუშავება.

ჩვენ ვგეგმავთ ახალი ვიდეო- და აუდიოთარგმნის სერვისების განვითარებას, რაც გულისხმობს დღეს არსებულ ყველაზე დიდ საკომუნიკაციო სერვისებთან ინტეგრაციასა და დაგროვილი მონაცემებით ჩვენი მოდელის გაუმჯობესებას.

M: ვის მოიაზრებთ თქვენს სამიზნე სეგმენტად?
დღეს, სხვადასხვა ენაზე კომუნიკაცია ადამიანებს ყველაზე მეტად ტექნოლოგიურ და ფინანსების ინდუსტრიაში უწევთ. ჩვენ პროდუქტის დატესტვა საქართველოში დავიწყეთ და ეტაპობრივად, მოცული ქვეყნების არეალს ვაფართოებთ. ახლა თანამშრომლობას ვიწყებთ ამერიკის ერთ-ერთ ბიზნეს მოგზაურობის კორპორაციასთან, რომელიც შესაძლებლობას მოგვცემს, ამ ინდუსტრიაში არსებულ ყველაზე დიდ კომპანიებს დავუკავშირდეთ.

M: რას უკავშირდება თქვენი მიმდინარე გამოწვევები ?
რადგან „თრაისის“ ერთ-ერთი მთავარი მიზანია, მომხმარებლის კავშირი და ინტერაქცია მეტად კომფორტული და სიამოვნების მომტანი გახადოს, საწყის ეტაპზე გამოწვევას წარმოადგენს თარგმნის ალგორითმის გაუმჯობესება, რადგან ყველა ინდუსტრიაში არის სპეციფიკური ტერმინები და ვარიაცია მისი თარგმნის პროცესში. ამ გამოწვევის გადალახვაში დაგვეხმარება მომხმარებლისაგან მოწოდებული მონაცემების რაოდენობის გაზრდა და ამ მონაცემებზე დაყრდნობით, მორგებული მოდელის დატრენინგება.

M: რაც შეეხება გეგმებს, როგორ წარმოგიდგენიათ აპლიკაციის მომავალი?
სამომავლოდ, ვგეგმავთ, მედიცინის ინდუსტრიაშიც დავნერგოთ ჩვენი პლატფორმა, რადგან ვხედავთ სექტორში მაღალ მოთხოვნას და ამასთან ერთად გვესმის, რამდენად მნიშვნელოვანია პაციენტებისთვის ინფორმაციის სწორი ფორმით მიღება და გაზიარება.

გარდა ამისა, ვფიქრობთ, გვაქვს საქართველოს საზღვრებს გარეთ განვითარების პოტენციალი. ჩვენი პლატფორმის ინტეგრაცია ბაზარზე არსებულ ყველაზე დიდ სისტემებსა თუ საკომუნიკაციო სერვისებთან, ამ მიზნის სრულყოფაში დაგვეხმარება და საშუალებას მოგვცემს, გლობალურ ბაზარზე მოთამაშე კომპანიებთან აღებული გამოცდილებითა და მომხმარებლების მონაცემებით, ჩვენი მოდელი და სერვისი უფრო დავხვეწოთ და გავაუმჯობესოთ.

 

ავტორი: თიკა გეგენავა

დისკო რეპი K-Pop? მოდიხარ თუ ქეიფობ? – “ცრემლიანი” ჰუდების რიტმული კომუნიკაცია

მატილდა გვარლიანი REDValentino-ს სადღესასწაულო კოლექციის სახე გახდა