2020 წლიდან, Twitter, სარეკლამო პლატფორმიდან მესამე მხარის მონაცემებს ამოიღებს. ინფორმაციას The Wall Stree Journal ავრცელებს.
Twitter მომხმარებელთა მონაცემებით სარგებლობის მოდელს ცვლის და მომდევნო წლიდან, Twitter Ads API-ზე ეს ინფორმაცია ხელმისაწვდომი აღარ იქნება. ცვლილების შედეგად, რეკლამის დამკვეთებს მოუწევთ, დამოუკიდებლად შეიძინონ მომხმარებელთა მონაცემები. ამასთან, ყველა წყარო „ტვიტერის“ მიერ უნდა იყოს დადასტურებული.
„ ეს ცვლილება ჩვენი პარტნიორებისა და კლიენტების/მომხმარებლების შედეგებს მნიშვნელოვნად გააუმჯობესებს“, – ამბობენ Twitter პრეს-სამსახურში.