in

Twitter სარეკლამო პლატფორმიდან მომხმარებელთა მონაცემებს ამოიღებს 

ANKARA, TURKEY - MARCH 16: A picture shows a man holding a cellphone in front of a twitter logo in Ankara, Turkey on March 16, 2017. "Twitter" suspended 636,248 accounts for pro-terrorism and violence contents since the mid 2015 until the end of 2016. (Photo by Gokhan Balci/Anadolu Agency/Getty Images)

2020 წლიდან, Twitter, სარეკლამო პლატფორმიდან მესამე მხარის მონაცემებს ამოიღებს. ინფორმაციას The Wall Stree Journal ავრცელებს.

Photo Credit: Time Magazine

Twitter მომხმარებელთა მონაცემებით სარგებლობის მოდელს ცვლის და მომდევნო წლიდან, Twitter Ads API-ზე ეს ინფორმაცია ხელმისაწვდომი აღარ იქნება. ცვლილების შედეგად, რეკლამის დამკვეთებს მოუწევთ, დამოუკიდებლად შეიძინონ მომხმარებელთა მონაცემები. ამასთან, ყველა წყარო „ტვიტერის“ მიერ უნდა იყოს დადასტურებული.

„ ეს ცვლილება ჩვენი პარტნიორებისა და კლიენტების/მომხმარებლების შედეგებს მნიშვნელოვნად  გააუმჯობესებს“, – ამბობენ Twitter პრეს-სამსახურში.

საკე – იაპონური კულტურის განუყოფელი ნაწილი

Havaianas-ის ჭრელ-ჭრელი fლოპები უკვე საქართველოშია