აზიის ქვეყნებში, ქუჩების მდგომარეობა ტრანსპორტის თვალსაზრისით უკვე იმდენად საგანგაშოა, რომ მალე ფეხით სასიარულო ადგილიც კი აღარ დარჩება, ჰაერის დაბინძურების კატასრტოფულ მაჩვენებელზე რომ აღარაფერი ვთქვათ. Uber-ი ამ საკმაოდ რთულ პრობლემას იუმორისტული კუთხით მიუდგა და სააგენტო Forsman & Bodenfors-სთან ერთად, ძალიან სახალისო, თანაც სარკასტული სარეკლამო ვიდეორგოლი გამოუშვა. მართალია, Uber-მა აქტივობა ხუმრობით დაიწყო, თუმცა, ჩანაფიქრი საკმაოდ სერიოზული აქვს და საკუთარი ძალებით აპირებს მდგომარეობის შეძლებისდაგვარად გამოსწორებას.