in

როცა ერთი წუთი საკმარისია… — Uber-ის ემოციური კამპანია

Uber-მა ჩვენს ემოციებზე თამაში გადაწყვიტა… სიყვარულის ისტორია გაგვაცნო პირველი ნაპერწკლის გაჩენიდან იმ ერთ წუთამდე, რომელიც საკმარისია ყველაფრის შესაცვლელად… მუდმივ თანამგზავრად კი ამ ისტორიაში საკუთარი თავი წარმოგვიდგინა და ბოლოს წამმზომიც ჩაგვართვევინა ტაქსის მოსვლამდე. რომ არ დაგასპოილეროთ, მოდით, თავად ნახეთ:

BOG

In Good Time-ის რეკლამას თან ახლავს სამი 15-წამიანი ფილმი, მათ შორისაა Large Antiques, რომელშიც უბერის ყოვლისშემძლეობაზეა ხაზი გასმული:

აქვე ვხვდებით 5AM Flights, რომლითაც არც გამთენიისას გამგზავრებაა პრობლემა:

დაბოლოს, თუ თქვენი ძაღლი დაიღლება, არც ეს დარჩებათ უყურადღებოდ:

კამპანიაზე Mother New York-ის სარეკლამო სააგენტომ იმუშავა. 

ფილიპინელი ქალი ბილბორდებს საქმროს საპოვნელად იყენებს — დაინტერესებულთა რიცხვმა 20 ათასს გადააჭარბა!

კვლევა: ქრონიკული უძილობა დემენციის რისკს 40%-ით ზრდის