სათამაშოების მწარმოებელმა ამერიკულმა კომპანია Hasbro-მ, ერთ-ერთ სკოლაში, მშობლები ყველაზე უჩვეულო, ამასთან, ძალიან ემოციურ მშობელთა კრებაზე მიიწვია. ამჯერად, ტრადიციული კრებისგან განსხვავებით, ბავშვების ქცევის შესახებ არა მასწავლებლები, არამედ, უშუალოდ, პატარები ყვებოდნენ. საკლასო ოთახში შესულ უფროსებს იქ მათი შვილის საყვარელი მეგობარი ხვდებოდათ, რომელიც ყველაზე უკეთ აღწერდა მეწყვილის ქცევასა თუ მის პიროვნულ მახასიათებლებს. მშობლებისთვის კი შვილის ღირსებების მოსმენა გაცილებით უფრო საინტერესო და გულისამაჩუყებელი აღმოჩნდა, ვიდრე სასკოლო საგნებში მისი აკადემიური მოსწრების შესახებ ინფორმაციის მიღება. ამ საინტერესო კამპანიაში Hasbro-სთან ერთად სააგენტო Grey იყო ჩართული.
https://www.youtube.com/watch?v=0S_cBtb57cc