გაგიკვირდებათ და ცნობილმა იაპონური საათების კომპანიამ 2014 წელს, პირველად ბრენდის ისტორიაში, გლობალური სარეკლამო კამპანია წამოიწყო.
კამპანია “უკეთესი დღეს იწყება” სარეკლამო სააგენტოს Wieden + Kennedy (ამსტერდამი) საუკეთესო სპეციალისტები მუშაობდნენ. კოპირაითერი რუსი ევგენი პრიმაჩენკო გახდა.
სარეკლამო რგოლში საათების შექმნის ისტორიაა. 1924 წელს ბრენდმა პირველი ჯიბის საათი ააწყო. ვიდეოს სიუჟეტიც პირველი საათის აწყობიდან Citizen-ის ბოლოს სიახლით Eco-Drive Satellite Wave F100-ით მთავრდება.