in

Citizen-ის ისტორია და იაპონური ბრენდის პირველი გლობალური კამპანია

გაგიკვირდებათ და ცნობილმა იაპონური საათების კომპანიამ 2014 წელს, პირველად ბრენდის ისტორიაში, გლობალური სარეკლამო კამპანია წამოიწყო.

კამპანია “უკეთესი დღეს იწყება” სარეკლამო სააგენტოს Wieden + Kennedy (ამსტერდამი) საუკეთესო სპეციალისტები მუშაობდნენ. კოპირაითერი რუსი ევგენი პრიმაჩენკო გახდა.

სარეკლამო რგოლში საათების შექმნის ისტორიაა. 1924 წელს ბრენდმა პირველი ჯიბის საათი ააწყო. ვიდეოს სიუჟეტიც პირველი საათის აწყობიდან Citizen-ის ბოლოს სიახლით  Eco-Drive Satellite Wave F100-ით მთავრდება.

ჩვენ ვიზრდებით და იზრდება ჩვენი პრობლემებიც

Puma-ს ახალი საიმიჯო კამპანია, შექმნილი JWT-ის მიერ