in

უკრაინა ახალ ამბებს ერთ სიტყვაში გადმოსცემს, ნახეთ

უკრაინულმა ინტერნეტ გამოცემამ Delo.ua და სარეკლამო სააგენტომ Leo Burnett (უკრაინა) ახალი სარეკლამო კამპანია “ერთი სიტყვით” წამოიწყეს.

BOG

კამპანიის იდეა ინფორმაციის მაქსიმალურად შემოკლება და ერთ სიტყვაში მოქცევაა. რეზულტატად მიიღეს მსოფლიოში ყველაზე მოკლე ინფორმაცია, რომელიც უკრაინაში მომხდარ ამბებს ეხებოდა.

ნახეთ, უკრაინული კრეატიული პროტესტი

ფოტო რომელიც ავტომობილზე უარს გათქმევინებთ!

reFRESH – “გაიჯანსაღე ცხოვრება“ – კოკა–კოლას ახალი პროექტი