2
Jun
2014

უკრაინა ახალ ამბებს ერთ სიტყვაში გადმოსცემს, ნახეთ

2 Jun 2014



უკრაინულმა ინტერნეტ გამოცემამ Delo.ua და სარეკლამო სააგენტომ Leo Burnett (უკრაინა) ახალი სარეკლამო კამპანია “ერთი სიტყვით” წამოიწყეს.

კამპანიის იდეა ინფორმაციის მაქსიმალურად შემოკლება და ერთ სიტყვაში მოქცევაა. რეზულტატად მიიღეს მსოფლიოში ყველაზე მოკლე ინფორმაცია, რომელიც უკრაინაში მომხდარ ამბებს ეხებოდა.

ნახეთ, უკრაინული კრეატიული პროტესტი

განხილვა