in

UNICEF Like-ების წინააღმდეგ!

“თუ ჩვენ შევაგროვებთ 1000 Like-ს მამა აიპადს გვიყიდის” ან “თუ ჩვენ შევაგროვებთ 10.000  დისნეილენდში წაგვიყვანენ” “ჩემი და აიპადს მაჩუქებს და ა.შ”

მსგავსი შეტყობინებები თითქმის ყოველდღიურად მოგვდის, ჩვენც “კარგ” საქმეს ვაკეთებთ და ვეხმარებით.

UNICEF-მა შეგვახსენა, რომ “Like” მნიშვნელოვანია, მაგრამ ის ვერ აჩუქებს მშიერ ბავშვს საჭმელს ან წყალს. მხოლოდ მატერიალურ დახმარებას შეუძლია მშიერი ბავშვების მდგომარეობის გამოსწორება. ნახეთ ვიდეო რეკლამა რომელიც UNICEF-მა გადაიღო

 

ნახეთ ყველა ვიდეო Marketer-ის არხზე:

http://bit.ly/16Inyyc

Must see

დავეხმაროთ ქართულ როკჯგუფს საქართველოს სახელით ფესტივალზე მონაწილეობაში

შვეფსი

“Schweppes ” და ემოციებით თამაში