ბრაზილიელმა გრაფიკულმა დიზაინერმა, უარლესონ ოლივეირამ სამაგიდო თამაშ UNO-სთვის მინიმალისტური დიზაინის კონცეპტი შექმნა.
სოციალურ მედიაში მის ნამუშევარს ხოტბა შეასხეს და პეტიციაც კი შეიქმნა, რომ ის რეალურ პროდუქტად იქცეს.
სათამაშოების მწარმოებელმა კომპანიამ Mattel, რომელიც მათ შორის, „უნოსაც“ ჰყიდის, გადაწყვიტა, რომ ახალგაზრდა გრაფიკული დიზაინერის ინიციატივა რეალურ პროდუქტად ექცია და ძალიან მალე ის, დაახლოებით $10-ად, მის პლატფორმაზე გაიყიდება.
https://www.instagram.com/p/B7FWzZrBBI2/
„უნოს“ ახალი დიზაინი მინიმალისტური, მოდური და მარტივია. ოლივეირამ მის შეფუთვაზეც იზრუნა და ასე ვთქვათ, „უნოს“ ბნელი რეჟიმი შემოგვთავაზა.