in

“შენ vs უპირობო სიყვარული” – საბანკო პროდუქტის განსხვავებული რეკლამა

უპირობო სიყვარული

ბავშვებს უნდათ ან სჭირდებათ ყველაფერი. რაც მეტს ყიდულობთ მით უფრო მეტი უნდათ და თუ არ უყიდით გამოდის რომ ის არ გიყვართ.  ბოლოს ეს ყველაფერი თავიდან იწყება და მეორდება. წარმოგიდგენთ ბანკის Barcleys ახალ ვიდეო რეკლამას, რომელიც ლონდონში არსებულმა სააგენტო BBH-მა დაამზადა.

საბანკო პროდუქტების რეკლამებს თუ გადავავლებთ თვალს დავინახავთ, რომ ეს ძალიან განსხვავებული რეკლამაა, ამ შემთხვევაში ბანკი ცდილობს უფრო “ადამიანური” სახით მიიტანოს თავისი მესიჯები საზოგადოებამდე. ნახეთ და შეაფასეთ

 

[starratingmulti id=1 tpl=12]

სექსი

Facebook-ი და ერთ დღეში მოპოვებული სექსი

“ამ ქალს კალათბურთისთვის არ უყურებია” ნაიკის ახალი რეკლამა