in

UPS – მიტანის სერვისი, რომელიც საუკუნის წინ ველოსიპედებით დაიწყეს თინეიჯერებმა

UPS, იგივე United Parcel Service-ის ყავისფერი სატვირთო მანქანები ყოველდღიურად მილიონობით ამანათს აწვდიან მომხმარებლებს. ამასთან UPS-ის ისტორია უბრალო ლოგისტიკას ბევრად სცილდება. ეს არის ამბავი ანტრეპრენერულ ნიჭზე, ინოვაციასა და ადაპტაციაზე. სანამ თქვენ დილის გემრიელ ყავას იმზადებთ, ჩვენ სწორედ მასზე მოგიყვებით.

UPS-ის ამბავი დაიწყო 1907 წელს, როდესაც სიეტლში ტრანსპორტირების კომპანია შეიქმნა. ეს საქმე ორმა თინეიჯერმა, ჯეიმს ე. კეისიმ და კლოდ რაიანმა, ნასესხები 100 დოლარით წამოიწყეს, რაიანის ბიძის ტავერნის სარდაფში. კომპანიას სახელად American Messenger Company უწოდეს. მათი თავდაპირველი ფოკუსი მიმართული იყო წერილების მიწოდებაზე, რასაც ფეხით და ველოსიპედით ან ველოსიპედით ახერხებდნენ.

სერვისის საჭიროება ნამდვილად იგრძნობოდა. კომპანია სტაბილურად იზრდებოდა. ამიტომ, დამფუძნებლებმა 1912 წლისთვის მეორე ოფისი გახსნეს. მათ გააცნობიერეს ამანათების მიწოდებაზე მზარდი მოთხოვნა, ამიტომ ყურადღება გადაიტანეს საცალო მაღაზიებსა და აშშ-ის საფოსტო ოფისისთვის სპეციალური მიწოდების სერვისზე.

კომპანიის მნიშვნელოვანი ცვლილება დაიწყო 1916 წელს, როდესაც UPS-ის მიწოდების ქსელის გაფართოებისთვის ავტოპარკი შეიქმნა. შემდეგ, 1920-იან წლებს უკავშირდება მნიშვნელოვანი განვითარება. 1922 წელს, UPS-მა შეიძინა საერთო გადამზიდი სერვისი ლოს-ანჯელესის კომპანიისგან. ეს სერვისი კომპანიას საშუალებას აძლევდა მიეღო ამანათები ნებისმიერი მომხმარებლისგან და არა მხოლოდ ბიზნესისგან.

სულ რამდენიმე წელიწადში, კომპანიამ ახალი ექსპერიმენტი წამოიწყო. მან საჰაერო სერვისი გამოცადა, ავიაკომპანიებთან თანამშრომლობით. თუმცა, ეს პერიოდი „დიდ დეპრესიას“ დაემთხვა, რამაც პროცესი შეაფერხა.

1930-იანი წლები განვითარების პერიოდი იყო. UPS-მა კონსოლიდირებული გადამზიდავი სერვისი დააარსა ნიუ-იორკში. ამას მოჰყვა აღმოსავლეთისა და დასავლეთ სანაპიროს სხვა დიდი ქალაქები. მიუხედავად იმისა, რომ მათი თავდაპირველი მცდელობა საჰაერო მიმოსვლაში ჩავარდა, სამომავლო ზრდის პერსპექტივა მაინც შეინიშნებოდა.

ომისშემდგომმა წლებმა ახალი გამოწვევები მოიტანა. მაგალითად, მიწოდების შემცირება – ხალხი მიდიოდა მაღაზიებში და საკუთარ ამანათებს თავად იღებდა. ამ საკითხის გადასაჭრელად, UPS-მა მიიღო სტრატეგიული გადაწყვეტილება, 1953 წელს, საჰაერო სერვისის ხელახლა დანერგვის შესახებ, რომლის ფარგლებშიც აღმოსავლეთ და დასავლეთ სანაპიროების დიდ ქალაქებს შორის ამანათები ორი დღის ვადაში გადაჰქონდა. ეს იყო წარმატებული საჰაერო მიწოდების დასაწყისი, რომელიც UPS-ის ბიზნესის ქვაკუთხედად იქცა.

მე-20 საუკუნის მეორე ნახევარში UPS-მა დიდი ტექნოლოგიური წინსვლა განიცადა. 1970-იან წლებში შტრიხკოდების პრინციპის შემოტანამ რევოლუცია მოახდინა ამანათის მონიტორინგსა და დახარისხებაში. UPS-მა ასევე გაამრავალფეროვნა თავისი შეთავაზებები, დააარსა UPS Store 1985 წელს. ეს იყო პუნქტები ამანათებისთვის და ისეთ ბიზნეს სერვისებს სთავაზობდა, როგორიცაა ბეჭდვა და კოპირება. დღეს, UPS არის გლობალური ლიდერი ლოგისტიკაში, რომელიც 220-ზე მეტ ქვეყანას ემსახურება.

რუბრიკის „ყავასთან საკითხავი“ წარმდგენია Dunkin’.

ავტოდილერის მოსამზადებელი პრაქტიკული კურსი Lion Trans-ისგან

მაკდონალდსმა Happy Meal-ის ყუთებიდან ღიმილი გააქრო