in

ყველა უსარგებლო სლოგანი ერთ რეკლამაში

სლოგანების აუარებელ რაოდენობას დააგროვებთ თუ ლუდის ბრენდების რეკლამის ყურებას დაიწყებთ. კანადური ლუდი “Boneshaker”-ი თვლის, რომ ლუდის რეკლამებში ქოფირაიტერების შრომა უსარგებლოა. “Boneshaker”-ში ყველა ბრენდის საპასუხოდ სარეკლამორგოლი გააკეთეს, სადაც მთელი ვიდეოს სლოგანების “უსასრულო ნაკადი” წარმოადგინეს.

BOG

სარეკლამო კამპანია მომხმარებლისთვისაც ღიაა. თუ თქვენ გაქვთ რაიმე კრეატიული ან სულელური სლოგანი შეგიძლიათ ჰეშტეგის #boneshaker-თან ერთად გამოაქვეყნოთ და თქვენი სლოგანი მომავალ სარეკლამორგოლში იხილოთ. “Boneshaker”-ი უსასრულო სლოგანებს, უსასრულო შესაძლებლობის მქონე კამპანიად აღიქვავს, რადგან კამპანიაში აქტიურად ჩართეს სოციალური ქსელი და კამპანიას იუმორის კუთხით ანვითარებენ.

ევროპის სასამართლო “Coca-Cola”-ს ახალ დიზაინზე უარს ამბობს

“Android”-ი კონკურენტების შერიგებას ცდილობს