ბრაზილიურმა სააგენტო Mene & Money-მ BMW-ს არაორიგინალი ნაწილების მწარმოებლების წინააღმდეგ კამპანია წამოიწყო. ბილბორდი, რომელიც მათ დაამზადეს მარტივად და გასაგებად გამოხატავს იდეას და სარეკლამო კამპანიის სტრატეგიას.
სააგენტომ W VV-თი შეცვალა, ერთი შეხედვით იგივე, მაგრამ თუ დააკვირდებით რეალურად 2 V-ა გამოსახული. “თითქმის იგივე მაგრამ არაორიგინალი” – ამ სლოგანით სარეკლამო სააგენტომ BMW-ს არაორიგინალური ნაწილის მწარმოებლებს შეახსენა, რომ იგივეს განმეორება შეუძლებელია.