in

ვალენტინობა – დღესასწაული შეყვარებულებისთვის თუ მაღაზიებისთვის?

ამერიკელი მომხმარებელი 2013 წელს $18.6 მილიარდი დოლარის დახარჯვას აპირებდა

2013 წელს, ამერიკელი მომხმარებელი $18.6 მილიარდს დახარჯავს
2013 წელს, ამერიკელი მომხმარებელი $18.6 მილიარდის დახარჯვას აპირებდა

National Retail Federation (NRF http://www.nrf.com) არის მსოფლიოში ყველაზე მსხვილი ორგანიზაცია, რომემლიც აერთიანებს საცალო ვაჭრობაში ჩამბმულ კომპანიებს აშშ-სა და 45 სხვა ქვეყნის მასშტაბით. NRF ყოველწლიურად ატარებს კვლევებს მომხმარებელთა ქცევის შესახებ, მათ შორის არც ვალენტინობის დღე არის გამონაკლისი, რადგან ეს დღე ერთ-ერთია იმ მთავარ დღესასწაულებს შორის, რომელსაც მნიშვნელოვანი გავლენა აქვს საცალო გაყიდვებზე.

კვლევა ჩაატარა კომპანიამ BIGinsigt. გამოიკითხა 5,815 მომხმარებელი ამერიკის მასშტაბით, 2013 წლის  2-9 თებერვლის პერიოდში. კომპანიის მონაცემებით, ცდომილება არ აღემატება +/- 1.3 %-ს.

 

სრულწლოვანი რესპოდენტი
(18+)
კაცი ქალი
აპირებთ თუ არა ვალენტინობის დღის აღნიშვნას?
დიახ 59.9% 59.0% 60.7%
არა 40.1% 41.0% 39.3%
რამდენის დახარჯვას აპირებთ:
მეუღლისთვის/შეყვარებულისთვის (60.2% აპირებს) $81 (სულ $10.5  მილიარდი) $107.73 $53.34
მეგობრისთვის (25.2% აპირებს) $33.7 (სულ $1.2 მილიარდი) $50.14 $20.67
შვილის თანაკლასელისთვის/მასწავლებლისთვის (20.5% აპირებს) $29.23 (სულ $0.85 მილიარდი) $41.23 $19.93
თანამშრომლისთვის (13.2% აპირებს) $38.63 (სულ $0.728 მილიარდი) $53.54 $22.46
შინაური ცხოველისთვის (20% აპირებს) $28.55 (სულ $0.815 მილიარდი) $37.99 $20.17
სხვა (9.9%) $54.96 (სულ $0.773 მილიარდი) $72.88 $33.46
მთლიანად:
საშუალო დანახარჯი: $130.97 $175.61 $88.78
ვალენტინობის დღესთან დაკავშირებული გაყიდვები: $18.6 მილიარდი
რომელი საჩუქრის ყიდვას აპირებთ? (აირჩიეთ ყველა შესატყვისი პასუხი)
ტკბილეული 51.00% 46.80% 55.00%
ყვავილები 36.60% 58.30% 16.20%
სამკაული 19.70% 28.90% 10.90%
მისალოცი ბარათი 54.70% 48.50% 60.50%
საღამოს ვახშამი/გართობა 36.20% 39.80% 32.80%
ტანსაცმელი 15.60% 13.60% 17.40%
სასაჩუქრე ბარათი 15.00% 12.40% 17.50%
სხვა 9.50% 5.50% 13.30%

 

 

წინა კვლევების მიხედვით: 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
საშუალო დანახარჯი წლების მიხედვით: $119.67 $122.98 $102.50 $103 $116.21 $126.03 $130.97
მთლიანი დანახარჯი წლების მიხედვით (მილიარდი) $16.9 $17.0 $14.7 $14.1 $15.7 $17.6 $18.6

 

კვლევის სრული ვერსიის ჩამოსატვირთად, მიყევით ბმულს.

 

 

 

 

 

გუგლ ქრომი

“google chrome”–ის სარეკლამო კამპანია

დები ვილიამსები

სერენა და ვენუს ვილიამსები iPhone 5-ის ახალ რეკლამაში