in

დათაგეთ ადამიანი, რომელსაც „ხალიჩოფობია“ სჭირს! – Vanish-ის კამპანია

„ფეხზე გაიხადე, ხალიჩა არ დასვარო“ – თუკი ეს ფრაზა თქვენთვის ნაცნობია, ამ რეკლამაში საკუთარ თავს აუცილებლად ამოიცნობთ. „ხალიჩოფობია“ მათი სენია, ვისაც იატაკზე დაგებული ნოხების დასვრის შიშით, ურჩევნიათ, მათზე სულაც არ გაიარონ. თუმცა, თითის წვერებზე, ბახილებითა და სათადარიგო ფეხსაცმლით მოძრაობა სულაც არ არის აუცილებელი. ნახეთ და შეაფასეთ Vanish-ის რეკლამა, რომელზეც Havas London-მა იმუშავა.

ბიძინა ბიძინაშვილი „მეიჯერელის“ გლობალურ გუნდს შეუერთდა

„საქართველოს ბანკის“ მხარდაჭერით, Global Impact FinTech (GIFT) სამიტი გაიმართება