in

Vans – სერფინგითა და სკეიტბორდინგით შთაგონებული ბრენდი

Vans გახლავთ ბრენდი, რომელიც სკეიტბორდინგთან, ქუჩის მოდასა და ახალგაზრდულ კულტურასთან ასოცირდება. 1960-იანი წლებიდან მოყოლებული, მან საკმაოდ დიდი გზა გამოიარა და ინოვაციისა და მუდმივი მოძრაობის სიმბოლოდ იქცა. სანამ თქვენ დილის გემრიელ ყავას იმზადებთ, ჩვენ Vans-ზე მოგიყვებით.

1966 წელს, ძმებმა პოლ და ჯიმ ვან დორენებმა პატარა ოჯახური ფეხსაცმლის ბიზნესი წამოიწყეს კალიფორნიის ქალაქ ანაჰაიმში. ბრენდს Vans დაარქვეს. ისინი შთაგონებულნი იყვნენ სერფინგისა და სკეიტბორდინგის მზარდი პოპულარობით. ვან დორენებმა დაინახეს შესაძლებლობა გამძლე, კომფორტული ფეხსაცმელი, სპეციალურად ამ სპორტის სახეობებისთვის შეექმნათ. მათი პირველი პროდუქტები, Vans Authentic და Vans Era იყო მარტივი ტილოს ფეხსაცმელები ვაფლის ფორმის ძირით. ეს კლასიკური დიზაინები სწრაფად გახდა პოპულარული სამხრეთ კალიფორნიის სერფინგისა და სკეიტბორდინგის კომუნაში.

ვან დორენების ანტრეპრენერული სულისკვეთება და უნარი დაემყარებინათ კავშირი იმ დროის ახალგაზრდულ კულტურასთან, გადამწყვეტი აღმოჩნდა Vans-ის წარმატების გზაზე. ძმები აქტიურად ეძებდნენ და აფინანსებდნენ ადგილობრივ სკეიტბორდისტებსა და სერფერებს, სჩუქნიდნენ ფეხსაცმელს და მხარს უჭერდნენ თემატურ ღონისძიებებს. ეს მიდგომა ბრენდს ერთგული მომხმარებლების შეძენაში დაეხმარა.

1970-იან წლებში, Vans სკეიტბორდინგის სინონიმი გახდა. ბრენდის ფეხსაცმელი, მისი მაღალი მოჭიდების ვაფლისებრი ძირითა და გამძლე კონსტრუქციით, იდეალური იყო ამ სპორტის მოთხოვნებისთვის. Vans კვლავაც აქტიურად აფინანსებდა სკეიტბორდინგის შეჯიბრსა და ღონისძიებებს, რითაც კიდევ უფრო განამტკიცა ლიდერული პოზიცია სკეიტბორდინგის საზოგადოებაში.

თუმცა, Vans გამოწვევებს გადააწყდა 1980-იანი წლების დასაწყისში. სკეიტბორდინგის პოპულარობა შემცირდა და ბრენდს ბაზრის წილის შენარჩუნება გაუჭირდა. კომპანიის გასაძლიერებლად, ბრენდმა ყურადღება გადაიტანა ქუჩის მოდის ბაზარზე. ხელოვანებთან, მუსიკოსებთან და კულტურული გავლენის მქონე პირებთან თანამშრომლობით, Vans-მა საკუთარი დიზაინების უფრო ფართო აუდიტორიისთვის გაცნობა შეძლო.

Vans-ის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი პარტნიორობა იყო ლეგენდარულ სკეიტბორდისტ ტონი ჰოუკთან. ამ თანამშრომლობის შედეგად, შეიქმნა “Tony Hawk Signature” – ფეხსაცმელი, რომელიც ბესტსელერი გახდა და Vans-ს დაეხმარა დაებრუნებინა წამყვანი პოზიცია სკეიტბორდინგის სამყაროში.

დღეს, Vans პოზიციონირებს მრავალფეროვანი პროდუქციის ხაზით, რომელიც მოიცავს ფეხსაცმელს, ტანსაცმელსა და აქსესუარებს. ბრენდის დიზაინები, როგორიცაა Authentic, Era და Old Skool, ისევ ისეთივე პოპულარულია, როგორც უწინ. Vans-მა ასევე წარმატებით გააფართოვა საქმიანობა ახალ ბაზრებზე, აზიასა და ევროპაში და ითანამშრომლა უამრავ ბრენდთან თუ ცნობილ პიროვნებასთან.

რუბრიკის „ყავასთან საკითხავი“ წარმდგენია Dunkin’.

რებრენდინგი, ახალი პროექტები და Maqro Group-ის წარმატების საიდუმლო

ახალი Lenovo Yoga Slim 7x ხელოვნური ინტელექტით