in

როგორ გავიგოთ, რამდენად ნამდვილია ბრენდი სოციალურ მედიაში?

სოციალური ქსელების ლინზაში თუ გავიხედავთ, შეიძლება ვიფიქროთ, რომ მსოფლიო საუკეთესო ცხოვრებით ცხოვრობს. ზოგი ბედნიერად ისვენებს, ზოგიც – ცხელ შოკოლადს მიირთმევს ან პლაჟიდან აქვეყნებს ფოტოებს. ამ ყველაფერში ხშირად იმალება სიყალბე. სწორედ ამან განაპირობა ისეთი აპლიკაციების წარმოშობა, როგორიცაა BeReal. აქ მხოლოდ ორი წუთი გაქვთ გადასაღებად და ასატვირთად. შესაბამისად, დრო აღარ რჩება გაყალბებისთვის. ამან განაპირობა აპლიკაციის პოპულარობაც – მას უკვე 10 მლნ აქტიური მომხმარებელი ჰყავს ყოველდღიურად.

იგივეა მიდგომა დამსაქმებლების მიმართ, რომელთაგანაც ავთენტურობას ელიან. კულტურის ონლაინ აფიშირებისას მთავარი ნამდვილობაა. ეს ეხმარებათ ტალანტებს უკეთ წარმოიდგინონ თავი ამ კომპანიაში და აირჩიონ იქ მუშაობა.

ნამდვილობის მოთხოვნილებამ ვიდეოკონტენტის საჭიროება გაზარდა. ამის კარგი მაგალითია TikTok. წელს, ის 1,5 მილიარდ მომხმარებელს გადააჭარბებს და Google-ს გაუსწრებს, როგორც მსოფლიოში ყველაზე მონახულებული საიტი. სხვა სოციალური პლატფორმებიც გააქტიურდნენ ვიდეოების მიმართულებით. Instagram, LinkedIn და Facebook აქტიურად აჩვენებენ რგოლებს, ისტორიებს და სხვა გზებს, რომ სწრაფი ვიდეო კონტენტი გამოაქვეყნონ.

ვიდეო არის უნიკალური შესაძლებლობა იყოთ უფრო ავთენტური სოციალურ მედიაში, ვიდრე ოდესმე. ბევრად უფრო ადვილია იყო რეალური ვიდეოს საშუალებით, ვიდრე სტატიკურ კონტენტში.

რატომ არის „ნამდვილობა“ ასე საკვანძო თქვენი ბრენდის იდენტობისთვის? ბრენდები ეძებენ გზებს ავთენტურად წარმოაჩინონ თავიანთი კომპანიის ცხოვრება სოციალური პლატფორმების საშუალებით, თავი აარიდონ ზედმეტად რედაქტირებულ სხდომის დარბაზში კადრებს და უზრუნველყონ ავთენტური წარმოდგენა იმის შესახებ, თუ როგორია სინამდვილეში იქ ცხოვრება.

საბოლოო ჯამში, ავთენტურობა უდრის ნდობას; პოტენციური კანდიდატების 59% აუცილებლად ამოწმებს კომპანიის სოციალურ ქსელებს განაცხადის შეტანამდე.

ამჟამინდელ ბაზარზე ვაკანსია უფრო მეტია, ვიდრე კანდიდატი, ასე რომ, ტალანტებს შეუძლიათ აირჩიონ კომპანია კულტურის მიხედვით, რომლის ნაწილადაც სურთ იქცნენ. როცა უამრავი კომპანია მოდის შემოთავაზებით, რატომ უნდა დაკმაყოფილდეთ ნაკლებით

ადამიანებს სამსახურში გატარებული დროის ნამდვილი ღირებულების მიღება სურთ. სამართლიანი ანაზღაურების გარდა, მათ სჭირდებათ ბალანსი, მოქნილი შრომა და საინტერესო ორგანიზაციული კულტურა. მათ სურთ, რომ საქმიანობს არსსა და მიზანს ხედავდნენ.

ამავდროულად, პროფესიონალები დაღლილები არიან ზედმიწევნით გაწერილი კონტენტით. მათ სურთ ისეთი კომუნიკაცია, რომელსაც ენდობიან. დამსაქმებლებმა უნდა დაამტკიცონ თავიანთი განაცხადის რეალურობა, სოციალური სივრცე კი დიდ გავლენას ახდენს. ათი ადამიანიდან ცხრა აპლიკაციის შეტანამდე, სოციალურ ქსელში კომპანიის რეპუტაციას ითვალისწინებს. ნეგატიური რეპუტაცია კომპანიებისთვის ტალანტების მოძიებასა და შენარჩუნებას მნიშვნელოვნად აძვირებს.

როგორ გავაძლიეროთ ნდობა? მიეცით თქვენს აუდიტორიას საუბრის საშუალება. თუკი თქვენს გზავნილებს სოციალური მედიით აზიარებენ, ე.ი. თქვენი, როგორც დამსაქმებლის ბრენდინგი საჭირო გეზით მიდის და ავთენტურად მიიჩნევა.

 

წყარო: The Drum

„თამაში არ სრულდება”, სინერგია, რომელიც Hennessy-სა და NBA-ს აერთიანებს

სად შეუძლია AI-ს თქვენი დახმარება და სად არა?