in

Victorinox-მა სუნამოების კოლექცია განაახლა – როგორია მისი შეფუთვა?

ბაზარზე 15 წარმატებული წლის შემდეგ, Victorinox– ის ბრენდმა, რომელიც ყველაზე უკეთ ცნობილია შვეიცარული დანით, გადაწყვიტა სუნამოების კოლექცია განაახლოს.

აღნიშნული კოლექციის ბრენდინგსა და ვიზუალზე Noreste-მ იმუშავა. მათი მიზანი იყო, კოლექციის დიზაინი აბსოლუტურად დაფუძნებოდა შვეიცარულ ელემენტებს, შეფუთვა ყოფილიყო ერთგვარად თხრობითი, რომელიც მომხმარებლებს პროდუქტის შესახებ მოუყვებოდა. როგორც ხედავთ, ვიზუალში შენარჩუნებულია ის დომინანტი ფერები, რაც ზოგადად აღნიშნულ ბრენდს ახასიათებს. უფრო დეტალურად კოლექციის დიზაინს კი ქვემოთ მოცემულ ფოტოებზე იხილავთ.

ყველაზე მნიშვნელოვანი წიგნები, რომლებიც გრაფიკულმა დიზაინერებმა უნდა წაიკითხონ

იყავი ფორმაში მოდის გულისთვის – Pit Stop Lagos-ის კამპანია