in

ვირტუალური ინფლუენსერები და მათი როლი მეტავერსში

რამდენადაც მეტავერსი ადამიანებს ერთმანეთთან ურთიერთობის საშუალებას აძლევს იმერსიულ, სამგანზომილებიან ვირტუალურ სამყაროებში, ის ასევე გთავაზობთ ალტერნატივას რეალურ ცხოვრებაში სოციალური ინტერაქციისთვის. მიუხედავად იმისა, რომ ის ჯერ კიდევ ახალია და ვითარდება, ჩვენ არ შეგვიძლია უგულებელვყოთ მისი პოტენციალი, შეცვალოს ჩვენი ყოველდღიური ცხოვრება.

ამის შესანიშნავი მაგალითია ვირტუალური გავლენის მზარდი ტენდენცია. გამოგონილი პერსონაჟები სოციალურ მედიაში უზარმაზარ შესაძლებლობას წარმოადგენენ . მიუხედავად იმისა, რომ რამდენიმე ბრენდმა უკვე ითანამშრომლა ვირტუალურ ინფლუენსერებთან და საკუთარიც კი შექმნა, თამამად შეიძლება ითქვას, რომ ეს ტენდენცია კიდევ უფრო გაფართოვდება წელს, როდესაც ბრენდები ჯერ კიდევ ატარებენ ექსპერიმენტებს მეტავერსში.

რამდენად გიჟურია ეს იდეა?

მიუხედავად იმისა, რომ რეალურ და ვირტუალურ ინფლუენსერებს შორის აშკარა განსხვავებებია, ადამიანები განიცდიან და ურთიერთობენ ორივესთან ერთნაირად. ადამიანების უმეტესობა, ვინც ურთიერთობს ედისონ რეისთან, ზაკ კინგთან ან კენდალ ჯენერთან, არასოდეს შეხვედრია მათ რეალურ ცხოვრებაში. ნებისმიერი კავშირი ან ურთიერთობა შემქმნელსა და აუდიტორიას შორის არის ციფრული და აუდიტორია ძირითადად ურთიერთქმედებს ინფლუენსერებთან არაპირდაპირი გზით მათ მიერ შექმნილი კონტენტის მეშვეობით.

სკეპტიკოსმა შეიძლება თქვას: „კარგი, თეორიულად, დავუშვათ. მაგრამ ჩვენ მაინც ვიცით, რომ ისინი ნამდვილი ადამიანები არიან”. თუმცა, აქვე გავიხსენოთ, რომ წლების განმავლობაში სოციალურ მედიაში ადამიანების უმეტესობა ურთიერთობს ანგარიშებთან, რომლებიც ნამდვილად არ არის ადამიანი. ამ ანგარიშებმა მოიპოვეს მილიონობით ძალიან ჩართული მიმდევარი.

ბრენდები უერთდებიან თამაშს

გასაკვირი არ არის, რომ ბრენდები ატარებენ ექსპერიმენტებს ვირტუალურ ინფლუენსერებთან, რათა თავიანთი მომხმარებლების მეტი ჩართულობა გამოიწვიონ. კომპიუტერის მიერ გენერირებული გამოსახულების გამოყენებით, მათ შეუძლიათ, შექმნან ავატარები რეალური ფუნქციებითა და მახასიათებლებით, რომლებიც მონაწილეობენ იმავე ყოველდღიურ აქტივობებში, როგორც ნამდვილი ინფლუენსერები და მიაღწევენ მსგავს აუდიტორიას.

ვირტუალურ ინფლუენსერებთან თანამშრომლობა ასევე საშუალებას აძლევს ბრენდებს შეინარჩუნონ სრული კონტროლი შეტყობინებებზე და შემოქმედებით პროცესზე. მარკეტერებს ახლა აქვთ ინოვაციების შემოტანის შესაძლებლობა ისეთი გზებით, რომლებიც ადრე შეუძლებელი იყო. მაგალითად, ციფრული ვარსკვლავებისა და Roblox-ის შემქმნელმა Kai-მ შეძლო ერთდროულად შვიდ სხვადასხვა ვირტუალურ კონცერტზე გამოსვლა, რაც შეუძლებელი იყო ერთი ადამიანისთვის.

3D დრაკონი მანჰეტენზე ცეცხლს აფრქვევს

Terminal-ის ახალი ფილიალი ბათუმში, ძველი ბიბლიოთეკის შენობაში გაიხსნება