in

ცეკვა და სიარული წყალზე – ვირუსული რეკლამა

ვიდეო 7 იანვარს გამოჩნდა და მას 5 მილიონზე მეტი მნახველი ჰყავს.  მალაიზიური ახალი ატრაქციონი – “წყალზე სიარულია”.

იდეა და ვიდეო კინო-კომპანია  KIX-ს ეკუთვნის და ის  Hong Leong Bank-ის დაკვეთით გადაიღეს. ერთ-ერთ სავაჭრო ცენტრის ბასეინში “არანიუტონური” სითხე ჩასხეს, რომელზეც სიარული და ცეკვა შეიძლება. არაფერი განსაკუთრებული, მხოლოდ სიმინდის სახამებლის და წყლის ნაზავი, რომელმაც დიდი ყურადღება მიიპყრო და 2014 წელს გადაღებული პირველი ვირუსული რეკლამა გახდა.

http://youtu.be/D-wxnID2q4A

ათლეტების საკვები დანამატების ბრენდინგი

McDonalds-ის რეკლამა და ამერიკული სტერეოტიპები