in

VISA-ს საერთაშორისო კამპანიას She’s Next თამარ მარკოზაშვილი შეუერთდა

მეწარმე ქალების მხარდასაჭერად, VISA-მ, გლობალური კამპანია She’s Next in Georgia, Empowered by Visa წამოიწყო. ვიდეოსერიების საშუალებით, კამპანია წარმატებული ქალების შესახებ გვიამბობს. პროექტი კონკურსსაც მოიცავს, რის შედეგადაც მეწარმე ქალები მენტორულ პროგრამებსა და ფულად პრიზებს მიიღებენ.

გაიცანით ღვინის მწარმოებელი კომპანიის Amosa-ს დამფუძნებელი თამარ მარკოზაშვილი, რომელმიც ევროპული მეთოდებისა და ქართული უნიკალური ჯიშების შერწყმით თანამედროვე ქართული ღვინის იდეას გვიზიარებს.

გიზიარებთ ვიდეოს, სადაც თამარი თავისი შთაგონების წყაროებზე საუბრობს და ხაზს უსვამს ქალთა მცირე და საშუალო ბიზნესის გაძლიერების მნიშვნელობას საქართველოში.

გაიგეთ მეტი წარმატებული მეწარმე ქალების შესახებ საქართველოდან, ვიდეო სერიებიდან – She’s Next Ambassadors.

სახლს საკუთარი აზრი გააჩნია — Ikea-ს ახალი კამპანია

„უბრალო“ ნივთების მრავალი კუთხით წარმოჩენის ხელოვნება — MacGuffin