ქალური პროდუქტების რეკლამებში ხშირად ვხედავთ სირცხვილსა და დისკომფორტს, რასაც ქალები გრძნობენ საკუთარ სხეულებთან მიმართებაში. თუმცა, ჰიგიენური პროდუქტების მწარმოებელმა Libresse რეკლამის სრულიად საპირისპირო მიმართულებით წაიყვანა. “საკუთარი ვაგინის არ უნდა გრცხვენოდეს” – ნათქვამია უჩვეულო ვიდეორგოლში, სახელწოდებით Viva La Vulva. ამ პრობლემას კომპანიამ სიმღერაც კი მიუძღვნა. აღსანიშნავია, რომ რეკლამა კამპანიის #BloodNormal გაგრძელებაა, რომელმაც კანის ლომი მოიპოვა. #BloodNormal ქალურ პრობლემებზე ამახვილებს ყურადღებას და აღნიშნავს, რომ ამაში სამარცხვინო არაფერია. კამპანიაზე სააგენტომ AMV BBDO იმუშავა.
#BloodNormal
https://www.youtube.com/watch?v=lm8vCCBaeQw