in

Vogue-ს ღია ბარათები ცნობილი ადამიანების სახლებიდან

თვითიზოლაციის პირობებში მუშაობა ყველასთვის ახალი გამოციდილებაა. ფაქტობრივად, ბრენდებს, კომპანიებს მოუწიათ თავიანთი მუშაობის ფორმატი შეეცვალათ და ყველა შესაძლო გზით ონლაინ რეჟიმზე გადასულიყვნენ. მაგალითად, საგამომცემლო ინდუსტრია სრულიად ციფრულ ფორმატზე გადავიდა და ახლა უკვე გადაღებებიც FaceTime-ის მეშვეობით ხდება.

Vogue-მ გადაწყვიტა ეჩვენებინა საზოგადოებისთვის, თუ როგორ ატარებენ ცნობილი ფოტოგრაფები, დიზაინერები, მხატვრები, რედაქტორები, მოდელები თვითიზოლაციის პერიოდს. ამიტომაც მათ სთხოვა, საკუთარი სახლებიდან “ღია ბარათები” გაეზიარებინათ.

https://www.instagram.com/p/B_UyAmtnGsL/

ამ პროექტში შეხვდებით ავტოპორტრეტებს, ვიდეოებს და სხვადასხვა ნამუშევარს იმ ადამიანებისგან, როგორებიც არიან: ანი ლეიბოვიცი (საკუთარ პიჟამაში შემოსილი), მარკ ჯეიკობსი საკუთარ ძაღლებთან ერთად, ეშლი გრეჰემი, დონატელა ვერსაჩე, კიმ კარდაშიანი, ჟიზელ ბიუნჰენი და ა.შ

შედეგად მიღებული ღია ბარათები სრულიად უნიკალურია. ის ერთგვარი „თვითგამოხატვის არაჩვეულებრივი დოკუმენტია და, ამავდროულად, იმედსა და გამძლეობაზე მეტყველებს“, – ნათქვამია ჟურნალში.

https://www.instagram.com/p/B_VuIGwlcH4/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/B_U3Isnndsn/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/B_U9c6vHjEb/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/B_VEq49lJ2v/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/B_VYJaMFY_0/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/B_VnO0nphLF/?utm_source=ig_embed

გადაიხადეთ ახლა და ისიამოვნეთ მოგვიანებით! – Heineken-ის კამპანია, ბარების მხარდასაჭერად

უეს ანდერსონისა და ჰაიაო მიაძაკის ფილმების მიხედვით შექმნილი გასაფერადებლები