Volkswagen თავისი ელექტრო ID Buzz მოდელის რეკლამირებისთვის უჩვეულო ხერხს მიმართა — თანამედროვე მინივენის დახვეწილი ფოტოების ნაცვლად, მის ძირითად ელემენტებს, გადამუშავებულ კომპონენტებს აქცევს კამპანიის მთავარ გმირად.
სარეკლამო პოსტერებზე ნაგვის ურნებში მოთავსებულ ნარჩენებს ვხედავთ, თანაც ბრენდირებული ლოგოთი. რეალურად, საავტომობილო გიგანტმა არა თუ გლუვი, ფუტურისტული მოდელი, არამედ ბორბლებზე შემდგარ პლასტმასის გროვა წარმოადგინა.
ამგვარი გადანაწილება მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს, დეტალურად გაიგონ, რისგან შედგება ID Buzz-ის ინტერიერი — ძველი PET ბოთლებისაგან; სავარძლების ზედაპირი Seaqual ძაფისგანაა დამზადებული. ამავდროულად, გამოყენებულია გადამუშავებული პოლიესტერი.
მთლიანობაში, კამპანია ხაზს უსვამს თავის ერთგულება ეკოცნობიერებისადმი, რომელიც ინოვაციური და ხელშესახებია.