in ,

არ აქვს მნიშვნელობა, როგორია ოჯახი! – Volvo-ს სოციალური კამპანია

დიდ ბრიტანეთში ოჯახების 65% არასტანდარტულია. Volvo-მ განსხვავებული ოჯახების ისტორიები მოაგროვა და ერთ მხარდამჭერ ვიდეორგოლში გააერთიანა. თუმცა, ეს არ არის ყველაფერი. კომპანიამ, სააგენტო Grey-სთან თანამშრომლობით, ოჯახის გამომხატველი სიმბოლოების შეცვლაც გადაწყვიტა და  პარკირების ნიშნებში მრავალფეროვნება შეიტანა.

 

https://vimeo.com/278654070

ქაოსის სრული გამარჯვება სტერილურ წესრიგსა და ნორმალურობაზე! – The Chemical Brothers საქართველოში!

„როგორ დავისვენოთ მაშინ, როცა არ ვასვენებთ საკუთარ თავს?“ – ნათია მიხანაშვილის #აზრები