in

შევეგებოთ ვოლვოს განახლებულ ლოგოტიპს

კიდევ ერთი ავტო რებრენდინგი. შვედურმა სარეკლამო სააგენტომ ვოლვოს განახლებული ლოგოტიპი წარმოადგინა.

წინა ლოგო 1927 წლიდან 2014 წლამდე უცვლელი იყო და ის  რკინის ქიმიურ სიმბოლოს წარმოადგენდა. ახალი ლოგოს პრეზენტაცია Volvo XC90-ის გამოსვლას დაემთხვა. დიზაინერებმა სიმბოლო გაამარტივეს, პროგრესული, პრემიუმ კლასის ავტომობილის შესაფერისი გახადეს. ამის მიუხედავად უცვლელი დარჩა ლოგოზე განთავსებული ისარი.

1-2 volvo_logo_detail volvo_logo_family volvo-xc90-1 volvo_business_card_and_thing

Alta – ს ახალი რეკლამა და ადამიანები საკუთარი პრობლემებით

ჩვენ ვაფასებთ უნიფორმებს! – Tide-ი და Saatchi & Saatchi-ს ემოციური რეკლამა