in

მიეცი ხმა და მოხატე სტადიონი შენს უბანში!

გამოკითხვაში, რომელიც artball.geზე ტარდება და 22 ოქტომბერს დასრულდება, თბილისის ოთხი უბნის სტადიონი მონაწილეობს – დიდუბის (აგლაძის ქუჩა), გლდანის (V მ/რ), ისნის (ნაკადულის IV გასასვლელი) და ზღვის უბნის (X კვარტალი). ხმის მიცემა 24 საათში ერთხელ არის შესაძლებელი.

ქუჩის ხელოვნების მოძრაობა „ნიკო, რომელიც „ევროპაბეთის პასუხისმგებლიანი თამაშის პლატფორმის Responsible.ge-ის პარტნიორია, კალათბურთის სტადიონების მოხატვას აგრძელებს. პროექტის მიზანი ქუჩის გალერეებისა და ახალი ღირსშესანიშნაობების შექმნის გარდა, უბნის სტადიონების გაცოცხლება და სამოყვარულო კალათბურთის პოპულარიზებაა.

თანამშრომლობის ფარგლებში, რომელშიც ცნობილი არტისტები მონაწილეობენ, ქუჩის ხელოვნებისა და სპორტის გამაერთიანებელი სივრცე ქვეყნის მასშტაბით ჯამში, 5 მოედანი უნდა გახდეს. გიგანტური ნახატებით საქართველოს 3 ქალაქში – ბათუმში, ქუთაისსა და თბილისში უკვე დაიფარა 4 მოედანი. მეხუთე მოედნის ლოკაცია ხალხის აქტიურობაზეა დამოკიდებული.

სტადიონი ვაზისუბანში (თბილისი)
სტადიონი ქუთაისში
სტადიონი ბათუმში
სტადიონი ვაჟა-ფშაველაზე (თბილისი)

„მოძრაობა „ნიკოს“, თავისი სპეციფიკიდან გამომდინარე, დაარსების დღიდან, კარგად იცნობს საზოგადოება. ჩვენ არამარტო ვაფერადებთ ქალაქებს, არამედ ვქმნით ისეთ პლატფორმას, სადაც დამწყებ თუ გამოცდილ ხელოვანებს, საშუალება აქვთ, წარმოაჩინონ თავიანთი ნამუშევრები და ამავე დროს, ქალაქებს ახალ-ახალი ღირსშესანიშნაობები შემატონ. სპორტული სტადიონები სიახლეა ჩვენს პორტფოლიოში. აქამდე „ნიკოს“ მხატვრების „ტილო“ მხოლოდ კედლები იყო და საკალათბურთო მოედანზე შესვლა ფრიად გვახარებს. ეს ერთის მხრივ, ახალი გამოწვევაა არტისტებისთვის, მეორეს მხრივ კი, დამატებითი საშუალება ჩვენთვის, ხელი შევუწყოთ ქართული ქუჩის ხელოვნების პოპულარიზაციას, მსოფლიო რუკაზე,“ – ამბობს მოძრაობა „ნიკოს“ დამფუძნებელი სანდრო კვანტალიანი.

„უკვე შემიძლია ვთქვა, რომ მოძრაობა „ნიკოსთან“ კოლაბორაცია წარმატებული გამოდგა, ქართველ და უცხოელ არტისტებთან თანამშრომლობა კარგი გამოცდილება იყო. დიდი მადლობა ორივე სანდროს, დანტეს, მანუელს, „კერას“, ყველა იმ ადამიანს, ვინც პროექტში იყო ჩართული. ქუჩის სტადიონების გაცოცხლების, სამოყვარულო კალათბურთის პოპულარიზაციის პარალელურად, პროექტის მიზანი ქალაქებში ახალი ღირსშესანიშნაობების შექმნა იყო. მიხარია, რომ მოლოდინი ორივე შემთხვევაში სრულად გამართლდა. პროექტი გრძელდება და  დარწმუნებული ვარ, ჩვენი კოლაბორაციის შედეგად განახლებული მეხუთე სტადიონიც, ისეთივე მოწონებას დაიმსახურებს, როგორც ეს წინა ოთხ შემთხვევაში მოხდა“ – ამბობს დიმიტრი ვაჩნაძე, „ევროპაბეთის“ მარკეტინგის დეპარტამენტის უფროსი.

Responsible.ge „ევროპაბეთის“ პასუხისმგებლიანი თამაშის პლატფორმაა. კომპანია პასუხისმგებლიანი თამაშის ევროპული მოდელის დანერგვას ინდუსტრიაში 2019 წლის ბოლოდან ცდილობს. „ევროპაბეთის“ პასუხისმგებლიანი თამაშის პოლიტიკა სამ მიმართულებას მოიცავს. ესენია: პასუხისმგებლობა ბიზნესში, პასუხისმგებლობა კომუნიკაციაში და პასუხისმგებლობა საზოგადოების მიმართ. კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის ფარგლებში, კომპანია პროექტებს თითოეული მიმართულებით ახორციელებს.

[R]

სავარაუდოდ, “კალმარის თამაში” Netflix-ს $900 მილიონიან მოგებას მოუტანს

Jazz & Wine 2021-ის მასპინძლობის ამბავი