in

მშობლები ბავშვებს ჩიპსებს უმალავენ და ჩუმად ჭამენ

 

ჩიპსების ბრენდმა Walkers გადაწყვიტა, ახალ კამპანიაში აქცენტი მშობლებზე გაეკეთებინა და არა – ბავშვებზე და მათი დაფარული სურვილები საჯაროდ წარმოეჩინა.

რეალურად, მშობლებს ჩიპსები ლატენტურად უყვართ და ნებისმიერი გზით ცდილობენ, ისინი ბავშვებს მოარიდონ.

მიზეზი კი, მხოლოდ და მხოლოდ ისაა, რომ თვითონ უფრო ბევრი შეხვდეთ.

ნამუშევარი სააგენტო AMV BBDO-ს ეკუთვნის.

და თქვენ როგორ იქცევით, შვილებს უმალავთ ხოლმე ჩიპსებს?

როგორ გავხადოთ საკუთარი თავი შეუცვლელ თანამშრომლად

„კერხერი“ – ბრენდი, რომელიც კულტურულ მემკვიდრეობას გვინარჩუნებს