in ,

Walmart-ი მშრომელების მხარდასაჭერად

საუკეთესო მაგალითი იმის, თუ როგორ ცდილობენ კერძო კომპანიები და ბრენდები ქვეყნის შიდა წარმოების მხარდაჭერას.

Walmart Foundation-ის მარტივი ფორმულა – ვარ ამერიკული ბრენდი, მხარს ვუჭერ ამერიკულ წარმოებას, ვყიდულობ ამერიკულ პროდუქტს, ვყიდი ქვეყანაში წარმოებულ პროდუქტს.

ამერიკაში, მწარმოებელთა ერთ-ერთი უმსხვილესი კომუნიკაციური მხარდამჭერი  Walmart-ია. სარეკლამო კამპანიის ფარგლებში  Walmart-მა მხარდაჭერა სარეკლამო რგოლების სახითაც გამოხატა.

Walmart Foundation 10 მილიარდი  დოლარი გამოყო ინოვაციის, მეწარმეთა და ამერიკული პროდუქტის მხარდასაჭერად. გენერალურმა დირექტორმა გრანტის სახით დამატებით 50 მილიონი გამოყო, რათა Walmart-მა ამერიკაში წარმოებული  პროდუქტი შეისყიდოს.

 

http://youtu.be/7OQcoDQq3-o

http://youtu.be/0LYI–n-tjE

http://youtu.be/N5r7rxXoedo

Old Spicy და “დედიკოს ბიჭები”

DHL-მა საკუთარი რეკლამა კონკურენტებს ხელის გულზე ატარებინა