საუკეთესო მაგალითი იმის, თუ როგორ ცდილობენ კერძო კომპანიები და ბრენდები ქვეყნის შიდა წარმოების მხარდაჭერას.
Walmart Foundation-ის მარტივი ფორმულა – ვარ ამერიკული ბრენდი, მხარს ვუჭერ ამერიკულ წარმოებას, ვყიდულობ ამერიკულ პროდუქტს, ვყიდი ქვეყანაში წარმოებულ პროდუქტს.
ამერიკაში, მწარმოებელთა ერთ-ერთი უმსხვილესი კომუნიკაციური მხარდამჭერი Walmart-ია. სარეკლამო კამპანიის ფარგლებში Walmart-მა მხარდაჭერა სარეკლამო რგოლების სახითაც გამოხატა.
Walmart Foundation 10 მილიარდი დოლარი გამოყო ინოვაციის, მეწარმეთა და ამერიკული პროდუქტის მხარდასაჭერად. გენერალურმა დირექტორმა გრანტის სახით დამატებით 50 მილიონი გამოყო, რათა Walmart-მა ამერიკაში წარმოებული პროდუქტი შეისყიდოს.
http://youtu.be/7OQcoDQq3-o
http://youtu.be/0LYI–n-tjE
http://youtu.be/N5r7rxXoedo