in

WATERGUNZ-ის პირველი ოქრო კიევის რეკლამის საერთაშორისო ფესტივალზე

კიევის რეკლამის საერთაშორისო ფესტივალის (KIAF) ერთ-ერთი გამარჯვებულები სააგენტო Watergunz-ია, ნამუშევრისთვის The sound of indifference.

bog
bog-mob

 

შეგახსენებთ, რომ წლევანდელ „შორტლისტში“ 10 ქართული კრეატიული და სარეკლამო სააგენტო მოხვდა და ისინი გამარჯვებისთვის თორმეტიდან 11 კატეგორიაში იბრძოდნენ: Leavingstone – 8 ნომინაცია, Watergunz – 6 ნომინაცია, Redberry – 6 ნომინაცია, ABK – 5 ნომინაცია, Windfor’s – 5 ნომინაცია, Film Asylum – 3 ნომინაცია, Saatchi & Saatchi Tbilisi – 2 ნომინაცია, Kraken – 2 ნომინაცია, Anagrama – 1 ნომინაცია, Giovanni Morra – 1 ნომინაცია.

მარკეტერი მუშაობს, დანარჩენი ქართული სააგენტოების შედეგებზეც მოგაწოდოთ ინფორმაცია.

რა არის STEM განათლება და როგორ მივცეთ ის ბავშვებს

ქართული სააგენტოების შედეგები KIAF-ზე