13
Jun
2019

რომელი კამპანიები იმსახურებს კანის ლომს? – watergunz-ელების პროგნოზი

13 Jun 2019

17-21 ივნისს, შემოქმედებით ინდუსტრიაში მსოფლიო მოვლენა, კანის კრეატიული ფესტივალი – Сannes Lions 2019, უკვე 66-ედ გაიმართება… ანუ, ეს იმას ნიშნავს, რომ გასული წლის ყველაზე ემოციურმა, ხმაურიანმა, ეფექტურმა, გამბედავმა, მარტივმა, თუმცა ამავდროულად, გენიალურმა კამპანიებმა, რაც დათესეს, ის უნდა მოიმკან და კრეატიული სფეროს უმაღლესი ჯილდო – კანის ოქროს ლომი მოიპოვონ.

21 ივნისს, ჟიურის მიერ გამარჯვებულების გამოვლენამდე, გადავწყვიტეთ, ქართული სააგენტოების წარმომადგენლების პროგნოზი მოგვესმინა: წელს, რომელი კამპანიები მოიგებს კანის ლომს?

ელენე გუგუშვილი, მარიამ მიქელაშვილი, სააგენტო watergunz-ის სტრატეგები:

„მიმდინარე წლის საუკეთესო კამპანიებიდან შევარჩიეთ რამდენიმე, რომლებიც, დასმული პრობლემების, განხორციელების ხერხებისა და არასტანდარტული მიდგომების თვალსაზრისით, ვფიქრობთ, აუცილებლად იმსახურებენ უმაღლეს შეფასებებსა და ჯილდოებს წლევანდელ კანის სარეკლამო ფესტივალზე“:

 

 

 

 

 

 

 

 

ამას გარდა, მთელი გულით ვგულშემატკივრობთ ჩვენს პროექტს „გულგრილობის ხმა“ და იმედი გვაქვს, ჯილდოს გარეშე არ დარჩება.

განხილვა