in

სიამოვნების პიკი Snug-ის კამპანიაში

ვიდეორგოლის სახელწოდებაა „სიმყუდროვის ახალი სამფლობელო“.

სააგენტო Wax / On- მა Snug-ისთვის 45 წამიანი იუმორისტული ვიდეორგოლი მოამზადა, სადაც წარმოდგენილია, წყვილის მხრიდან, ბრენდის ახალ დივანში ჩაჯდომის პირველი სიამოვნება. 

თქვენ კი, წინ რეკლამის პირველი სიამოვნება გელით:

ლონდონის ლეგენდარული ყველაზე ვიწრო სახლი $1.3 მილიონად იყიდება

Helo თუ Help? – ხანდახან ძაღლები ძალიან გვაბრაზებენ, მაგრამ მათდამი სიყვარულს ეს ვერ ცვლის!