Adidas-მა გლობალური კამპანია გამოუშვა და თავისი Originals კოლექციის შრიფტიც განაახლა. სპორტული გიგანტის თქმით, ახალი პოზიციონირება ბრენდის იდენტობაში უფრო დიდ მნიშვნელობას ანიჭებს Three-ს.
კამპანია „We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back“ ვიდეორგოლების სამ სერიას მოიცავს, რომელთაგან თითოეულ მათგანს საკულტო ფეხსაცმლის სახელი აქვს: Superstar, Gazelle და Samba. მაგალითად, Gazelle მოგვითხრობს იმაზე, თუ როგორ განვითარდა ფეხსაცმელი სარბენი მოდელიდან სკეიტ კულტურამდე. სუპერვარსკვლავი ამ საკულტო მოგზაურობას მიჰყვება კალათბურთის მოედნიდან ჰიპ-ჰოპამდე…