in

Adidas-ის საკულტო ფეხსაცმლის ისტორია ერთ კამპანიაში

Adidas-მა გლობალური კამპანია გამოუშვა და თავისი Originals კოლექციის შრიფტიც განაახლა. სპორტული გიგანტის თქმით, ახალი პოზიციონირება ბრენდის იდენტობაში უფრო დიდ მნიშვნელობას ანიჭებს Three-ს.

BOG

კამპანია „We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back“ ვიდეორგოლების სამ სერიას მოიცავს, რომელთაგან თითოეულ მათგანს საკულტო ფეხსაცმლის სახელი აქვს: Superstar, Gazelle და Samba. მაგალითად, Gazelle მოგვითხრობს იმაზე, თუ როგორ განვითარდა ფეხსაცმელი სარბენი მოდელიდან სკეიტ კულტურამდე. სუპერვარსკვლავი ამ საკულტო მოგზაურობას მიჰყვება კალათბურთის მოედნიდან ჰიპ-ჰოპამდე…

როგორ მიიღოთ გულწრფელი და სასარგებლო უკუკავშირი თქვენი მომხმარებლებისგან

ფასი თუ ღირებულება — როგორ იღებენ მყიდველები გადაწყვეტილებას?